woensdag 29 augustus 2012

dagpauwoog

hallo,

mijn dochter Rebekka heeft afgelopen zondag een kaart gemaakt. misschien zou het leuk zijn als jullie ook een bezoekje kunnen brengen en een reactie achterlaten? 

en dan de creatie.

bij KrejaTeja is een challenge waarbij je een tasje wordt gevraagd. het patroon kun je downloaden.
kijk maar op hun blog voor de regels.

de vlinder na-getekend van een foto die ik een keer hebt gemaakt.
ingekleurd met derwent coloursoft kleurpotloden.
de kleuren zijn iets minder fel dan op de foto.


de voorkant van het tasje.


de achterkant
alle bloemen zijn gemaakt van ponsen.


de zijkant. de andere zijkant is hetzelfde.


ik ben heel erg benieuwd wat jullie van dit tasje vinden.

groetjes Dora








26 opmerkingen:

  1. Geweldig Dora.
    Mijn man wilde niet geloven dat je de vogel op mijn verjaardagskaart zelf getekend had.
    Hij vond het veel te goed getekend, ik vermoedde wel dat jij de maker was.
    Blijf oefenen Dora, Marjolein Bastin zal zo ook wel begonnen zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora,
    wat en prachtige creatie heb je voor de Kreateja challenge gemaakt. Supermooi. Zowel de voor- als de achterkant!! Mooi getekend ook! Lijkt net een digi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Dora, zowel de voor- als achterkant. Helemaal af zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gaaf uit! Het model van het tasje is niet helemaal mijn ding, maar hij is wel ontzettend gaaf versierd. En de vlinder is ook weer super mooi getekend! Jij kunt echt heel goed tekenen!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi tasje Dora. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt, leuk om daar iets in te doen als cadeautje! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dora, ziet er prachtig uit de vlinder!! Wat heb je m mooi gekleurd zeg heel erg leuk. Model tasje is ook super, erg leuk voor een verjaardag of zo. Succes met de challenge!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Dora,
    Wat een geweldig leuk tasje heb je gemaakt.Heel leuk modelletje.En die vlinder is natuurlijk helemaal geweldig.Weer prachtig getekend en gekleurd.Echt super.Succes en groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit prachtig Dora, ik zit er weer met mijn neus boven op er van te genieten.Dat maakt het bloggen nu zo leuk al die mooie verschillende creaties die voorbij komen,wat heb je dit prachtig gemaakt,Ik ga ook even bij je dochter kijken ,als ik het leuk vind word ik ook haar volger,wat denk je Dora word ik dat? ga straks maar eens bij haar kijken
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tasje heb je gemaakt, en die vlinder is gewoon het einde!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer iets moois van gemaakt en die vlinder heb je super getekend.
    Ik ben er ook mee bezig maar het wil nog niet zo vlotten ik heb nog nooit een tasje gemaakt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dora,

    Wat heb je er weer wat moois van gemaakt zeg, die vlinder is helemaal super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dora,

    ik heb het je al meermaals verteld maar jij bent echt een tekentalent. Deze vlinder is supermooi ingekleurd. Knap op dat tasje!

    Veel liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk tasje Dora. En de vlinder is prachtig getekend en gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, dit is zo mooi gemaakt zeg, superzz. Die vlinder is echt zo prachtig ingekleurd en getekend ! Prachtig tasje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW what an brilliant butterfly, I'm really excited!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend tasje heb je ervan gemaakt Dora, ik vind hem prachtig en zal ook even bij je dochter gaan kijken.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig tasje Dora!!! wat een prachtige vlinder ook!!! En bijna jarig, ik ben het niet vergeten hoor , je kaartje ligt al klaar!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan Dora en weer heel knap getekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie tasje en wat is die vlinder mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Dora,
    Wat een MOOI tasje heb jij gemaakt met een GE-WEL-DI-GE vlinder ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Dora , wat een super mooi tasje heb je gemaakt voor onze challenge ! En wat prachtig heb je die vlinder getekend .... en ingekleurd ! Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Absolutely gorgeous! Your talent is amazing. Love all the details and colors.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  24. o o o = open mond
    Die vlinder, wooow!

    Enne, een 3D creatie gemaakt, zie je wel dat je het kunt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi tasje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Krea Teja! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen