woensdag 1 mei 2013

oranje

hallo,

een  kaart. 
Afbeelding ingekleurd met links. 
Mijn dochter heeft geholpen om deze kaart te maken.
het jurkje en de achtergrond achter de afbeelding is rood, de kleur komt niet helemaal zo over.
het bankje is wel oranje.


een hartelijk welkom aan Linda, erg leuk dat je volger bent geworden.

groetjes Rebekka en Dora

sketch en rood/wit/blauw/oranje
koninginnedagkaart

update over mijn arm.....helaas gaat het niet goed.
mocht 'lichte' dingen doen van de chirurg, maar dat is helemaal niet goed bevallen.
mijn arm voelde  dat het in brand stond en de spier in mijn onderarm was weer zo pijnlijk als voor de operatie.
van de Fysio moest ik weer terug in de mitella/sling en rust houden.
op mijn onderarm is tape aangebracht om de spier en de pees wat te ontlasten. en door de wrijving van de tape en de huid wordt de doorbloeding gestimuleerd. (tenminste zo is mij in het kort uitgelegd)
herstellen is nog veel geduld hebben.


25 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Dora, ik vind hem prachtig maar bah wat ontzettend vervelend voor je arm, daar zit je toch ook niet op te wachten, heel veel sterkte meis.
    Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel voor je deelname.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora en Rebekka,
    Samen zijn jullie sterk, leuke kaart hebben jullie weer gemaakt..lief snoesje, mooi geheel, wat vervelend dat het niet zo goed gaat met je arm,rustig aan dus en beterschap..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan met links inkleuren! Jullie hebben samen weer een mooie kaart gemaakt.
    Wat vervelend van je arm. Veel geduld en goede moed toegewenst nu het herstel niet zo snel gaat als gehoopt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is balen dat het met je arm nog niet zo goed gaat, je bent er al een hele tijd mee bezig. Jullie hebben samen wel een mooie kaart gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dora,
    wat ontzettend balen voor je zeg! Dat zal vast een vieze tegenvaller zijn. Ik hoop dat je geduld kan opbrengen, want dat is nu dus wel nodig!
    Je kaart is echt een schatje geworden! Dank voor het meedoen bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dora en Rebekka,

    wat een leuke kaart hebben jullie gemaakt! Fijn dat je dochter zo samen met jou knutselt.
    Spijtig dat het weer slechter gaat met je arm, ik wens je veel sterkte en rust toe.

    Lieve groten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een snoesje van een kaart prachtig gedaan
    sterkte met je arm Dora.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Dora....leuk die embossingsmal!

    xx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijk kaartje, schattig stempeltje ook, balen van je arm......groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet wat je voelt Dora, dat heb ik ook , net of mijn arm brand, maar bij mij zijn de zenuwen doorgesneden, dat komt nooit meer goed.
    Ondanks de tegenslag hebben jullie saampjes toch een héle mooie kaart gemaakt, je kan het goed zien hoor dat het rood is.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van je arm wist ik, heel vervelend, en ik hoop dat je nu weer de goeie kant op gaat!
    Leuk dat je weer samen een kaart hebt gemaakt! Tof geheel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo samen te werken, maar de reden is minder.
    Veel beterschap Dora!
    Je kaart is een schatje hoor.
    Lieve groetjes hennie DT EHI en DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o, Dora, wat moet dat een teleurstelling voor je zijn met je arm en alle pijn.
    Wat heerlijk dapper van je dat je toch afleiding zoekt in het kaarten maken. Knap dat je zo met links kleurt. Zal wel veel geduld vragen...
    Hartstikke TOP, Rebekka! dat je je moeder zo helpt.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. such a lovely card Dora - really wonderful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig kaartje. Apart en mooi. Beterschap met je arm. Bedankt voor je deelname bij EHI en graag tot een volgende keer.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje ik heb met je te doen zeg, ja je moet wel
    heel erg veel geduld hebben, nou beter dan ook
    maar rustig aan doen.
    Wel petje af hoe jij met links kleurt, ik kan
    het je niet nadoen hoor. Je kaartje is dan ook
    super mooi gelukt ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig kaartje Dora, wat fijn dat je kinderen je helpen om toch nog een kaartje in elkaar te kunnen freubelen, zit niets anders op dan toch maar geduld te hebben, beterschap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit kaartje doet zijn naam eer aan. Het afdrukje is een snoesje, nou dat hebben jullie er ook van gemaakt.
    Wat geweldig leuk dat je samen met je dochter toch nog kunt freubelen.
    Want ik zou het ook missen, als ik het niet meer kon door een arm die uit de running is.
    Sterkte en ik hoop dat je snel vooruitgang boekt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om samen een kaartje te maken, ik vind hem erg leuk geworden
    groetjes en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart hebben jullie weer gemaakt Dora en Rebekka!
    Maar wat balen van je arm.....ik hoop voor je dat het snel weer goed komt.....sterkte!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Dora,,
    Wat een leuke kaart en wat fijn dat je zo'n goede hulp hebt van je dochter. Maar ik kan me voorstellen dat het wel tegenvalt voor je dat je weer terug bent bij af.Ja geduld en rust dat zijn twee schone zaken. Ik wens je veel sterkte en hoop echt voor je dat het snel beter zal gaan.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jullie hebben samen een hele mooie, vrolijke kaart gemaakt! Beterschap met je arm, doe rustig aan! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen