zondag 15 november 2015

Inkt dagje bij Oma Dee workshop gegeven door Monique

Hallo allemaal,

Gisteren richting Bovenkarspel naar Oma Dee. http://www.bijomadee.nl/
Een workshop met mixed media/distress, en werd gegeven door Monique.

We gingen aan de slag met verschillende materialen van, distress inkt, paint, mists en pasta(clear)



De bloem is uitgestanst en bewerkt met distress stain en perfect pearls spray.
Je ziet het niet op de foto maar de perfect pearls geven een mooie glanslaagje.
De takken zijn gedaan met een distress spray op een glad papier. De kleuren laten overlopen en drogen.
Daarna de bladeren gestanst.


Deze tag hieronder kreeg ik niet af en vanmorgen afgemaakt.
Monique had voor mij de vogel uitgestanst en ik heb deze ingekleurd met Adirondack inkt.


De lintjes zijn nat gemaakt en bewerkt met inkt, daarna laten drogen met een heattool.

Ik vond het zo'n leuke dag. Echt ook wat dingen geleerd.
Een geslaagde dag!!
Dank je wel Miranda voor je gastvrijheid en Monigue, hartelijk dank voor je workshop.

Iedereen een fijne dag, ondanks de storm en regen.

Groetjes Dora

anything but a card.

30 opmerkingen:

  1. Je hebt vast een super dag gehad en gave tags gemaakt Dora, beetje a la Tim Holtz en leuke technieken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat je gisteren eeb leuke workshop heb gevolgd Dora...met wel een schitterend resultaat....4 prachtige labels en zo mooi afgewerkt...KNAP gedaan...
    Groetjes en veel plezier nog op deze onstuimige zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat GAAF Dora.....heel erg leuk gedaan!
    Gezellig om samen een workshop te volgen.
    Eh....Rosina....ik zie er drie hoor....of heb ik het niet goed gezien?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige dag met een geweldig resultaat Dora :-)) Mooi om nu ook je tag met de vogel af te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie tags Dora. Wat ik ook leuk vind is dat je verschillende technieken gebruikte om ze zo mooi te maken. Echt geweldig mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke tags !
    Lijkt me ook leuk een workshop volgen,maar
    op zaterdag werk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige labels heb je gemaakt. Altijd leuk zo'n workshop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dora je hebt echt drie prachtige tags gemaakt! Wat een prachtige kleuren, prachtige herten, prachtige bloemen en een prachtige vogel! Ik vind ze super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze prachtig!
    groetjes Marja ( heb je mijn maîltje nog gelezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tags heb je gemaakt die met de hertjes vind ik het mooiste.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Dora,
    je labels zien er prachtig uit, mooie bloem, gaaf met de hertjes en ook de vogel is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creaties! Super zeg! leuk dat je weer dingen hebt kunnen leren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt heel gezellig Dora en je hebt er een paar mooie tags aan overgehouden en weer wat bijgeleerd. Ik vind ze erg mooi en vooral die met de hertjes is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig! die met het vogeltje heeft mijn voorkeur. altijd leuk een workshop.. knap gedaan. groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk toch dat je daar tijd voor hebt in je drukke bestaan, om workshops te volgen en ook niet naast de deur! De tags zijn stuk voor stuk heel mooi!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige labels Dora, leuk dat je dat hebt gemaakt met Monique, gezellig een workshop, dat hebben we soms nodig , zeker met zo,n druk leven als jij hebt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie creaties en heerlijk om een dag op pad te gaan. Ik zag ook je vorig kaartje en las wat over robot meldingen. Ik kom het wel tegen, maar negeer het altijd en dan kan ik gelijk verder. Ik weet eigenlijk niet of men die melding bij mij ook ziet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je label met de vogel is mooi, lekkere kleuren, fijn dat jij nog even door hebt kunnen gaan thuis, ik vond het een onwijs leuke creatieve workshop, ik hop deze week ook verder te kunnen gaan, en verder te experimenteren met de spulletjes die ik heb.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely set of tags, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie labels Dora. Klinkt als een leuke workshop die je gevolgd hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Dora,
    wat leuk die workshop die je hebt gevolgd
    en wat een mooi resultaat !
    prachtige labels heb je gemaakt!!!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik was graag aangeschoven, maar toen was het al vol. Achteraf maar goed ook, want ik moest werken! Maar wat hebben jullie leuke dingen gedaan. Tof ziet het er uit!
    Ze had het al over evt. een tweede keer, dan hoop ik alsnog aan te kunnen schuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely collection of Christmas tags Dora, will make some gifts very special.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een keuze aan prachtige labels, heel erg mooi hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze serie is ook heel erg mooi ik vraag mij af waar het oppervlak van de hertjes uit bestaan het lijkt of er iets van structuur op zit. De andere vind ik ook zo mooi, zo helder gebleven. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, mooi zijn ze, Dora! Dus de workshop is al geweest...
    Daar heb je zo lang naar uitgekeken. Had je een goede reis?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wow wow; voor alle 3 :) Wat een beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat zijn ze leuk Dora! Wat een heerlijke dag zul jij gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen