dinsdag 2 januari 2018

Het nieuwtje

Hallo allemaal,

Het nieuwtje, jullie weten dat ik voor het bedrijf, http://craftyindividualsblog.blogspot.nl/ een tak heb mogen tekenen. Dat bericht kan je hier vinden.

En ze hadden een oproep geplaatst dat ze op zoek waren voor teamleden.
En ik heb een gokje gewaagd. Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug dat ze mij in het team wilden. Gerrina gerrinascreatievewereld.blogspot.nl zit nu ook in het team. Dat is nu ook bekend gemaakt op hun blog. Ga maar eens kijken, craftyindividualsblog.blogspot.nl

Hieronder heb ik een kaart gemaakt met stempels van CraftyIndividuals.




Geweldig, ik kan het nog niet geloven. 
Super leuk nieuws.
En....over twee weken weer een nieuwtje....ook iets heel moois op het creatieve gebied.


Groetjes Dora





18 opmerkingen:

  1. Dat is zeker leuk.
    En, dik verdiend, want op creatief gebied vind ik jou altijd erg actief.
    Leuk hoor, gefeliciteerd.
    Ik ga gauw even op het blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Mooie kaart laat je hier gelijk al zien, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk nieuws. Succes. En je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, gefeliciteerd Dora. Wat een leuk nieuws om 2018 mee te beginnen en wat een mooie kaart laat je zien. Apart met die "postzegelstempel" als blikvanger. Heel veel succes vast enne je maakt me wel nieuwsgierig hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Many congratulations Dora. I’m absolutely thrilled to hear that you are joining our Design Team at Crafty Individuals. Your card is beautiful and I love all of the different elements that you’ve used to creat it. Crafty hugs, Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, Dora, and huge congratulations to you!!! How exciting. Looking forward to seeing many beautiful makes with your CI stamps in the future.
    Hugs, Coco x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou nou nou, 3 nieuwtjes in 2 weken.... ik vind het al zo leuk dat de beheerders en dt leden van DAK zo enthousiast waren over je digi's en dat je ja had gezegd. Nu dus in het DT van een mooi challenge blog en dan nog een nieuwtje. Je maakt me wel nieuwsgierig.
    Je kaart is een heel mooie! Geen wonder hoor dat ze jou vragen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd! Ik snap wel dat ze jou hebben gekozen:) Wat een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat begint het al goed...dat is nog eens een Gelukkig Nieuwjaar Dora!!! Ik wens je heel veel plezier bij het Crafty team en wees maar zeer trots! En je eerste DT kaart is geweldig!!!wat jij allemaal kan met stempels en inkleuren, sjappoo!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Dora, wat zullen ze blij zijn met jou, je kaartje is super,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk nieuws, Dora...proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Many congratulations Dora!! I'm very happy to know that you are joining our DT!!!
    Your card is gorgeous!
    Hugs,
    Sylvie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk!!! Gefeliciteerd!! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Dora,
    Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws en veel succes in het team, je stempelkaart vind ik óók weer super mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het fijne nieuws! En weer een mooie kaart! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees je laatste twee berichten en wat leuk nieuws heb jij. Dat is ook wel aan jouw besteed hoor, stempelen, kleuren, en je maakt ook geweldige kaartjes, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a great card. I love it.
    Happy 2018.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen