donderdag 23 augustus 2018

Cratfy Individuals stempels

Hallo allemaal,

Vandaag de laatste serie kaartem die ik heb mogen maken met de nieuwe stempels van CraftyIndividuals voor Hochanda

 Nieuwe stempels:
Crafty Individuals CI-496
Crafty Individuals CI-497

En papier: 
Crafty Individuals Eight A4 Background Paper Sheets - 'Seaside Whispers'


Hier mallen gebruikt van Nellie Snellen SDB044 en AmyDesign ADD10100
Dat combineerde zo mooi met de stempels van CraftyIdividuals.
Gestempeld op Perkament Vellum en daarachter het Designpapier van CraftyIndividuals.


Hieronder twee kaarten gemaakt met de achtergronden van een  gelliplate. De gelliplate had ik vorig jaar op de ArtSpecailly gekocht en nog nooit gebruikt. Oef.


 Gelliplate en met een stencil CardDeco CDEST001


Met dit kaartje heb ik een achtergrond stempel eerst op een stempelkarton afgedrukt en op een designpapier. Design papier in stroken gesneden en op het witte stempelkarton geplakt.



Stempels CI-496, CI-459, CI-272CI-497

Groetjes Dora

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi! Vooral die laatste 2 vind ik prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi werk, de 3de is mijn favoriet! schitterend vind ik die!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke serie, sluit me aan bij Nancy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal weer mooie kaarten Dora. En die gelliplate lijkt me gewoon echt iets voor jou. EN dat blijkt wel uit die mooie kaartjes die je ermee gemaakt hebt. Echt prachtig. En ook mijn favoriet is nummer 3....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie serie. Knap gedaan. Voordat ik de opmerkingen had gelezen, was mijn voorkeur ook al naar nr. 3 gegaan. W.s. door het kleurgebruik, de opzet en de prachtige silhouetten. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Dora,
    Wat een mooie karten heb je gemaakt en leuk is dat hè beetje spelen met de gelliplate mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen