maandag 15 oktober 2018

kaart thema herfst

Hallo iedereen,

Vandaag een kaart met stempel van PennyBlack.
Ingekleurd met markers van de action. 
Ik weet niet of ik een markerkleurder ben. Met potloden kleuren voelt iets beter aan.
Af en toe even kleuren met stiften is wel leuk.


Groetjes Dora

Autumn or halloween
Autumn splendour
Autumn
Autumn Colours




Maar dan....mijn double do heeft het begeven dit weekend. Deze had ik al vanaf april 2011.
De stansmachine moest uitelkaar omdat  mijn twee platen met stansen tussen zaten die ik met geen mogelijkheid er tussen uit kreeg. Mijn zoon vond het wel interessant werkje om dat voor mij te doen.
Uiteindelijk bleek een rader gebroken te zijn en een lager kapot.
Vandaar dat ik afgelopen week vet op mijn platen kreeg en op mijn papier en soms kon ik niet draaien. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk mijn stansen wel terug.
Ik heb een pressbosspro A4 van Nellie snellen gekregen voor mijn verjaardag vorig jaar. Dit vanwege de stansen die steeds meer gedetailleerd gemaakt worden en die mijn doublo do niet kon stansen.
De pressbosspro kan ik verstellen naar gelang de dikte van stansen en papier. En ligt fijner in hand om te draaien. Je hebt er geen kracht voor nodig. Handig vanwege mijn arm.
De Double Do gebruikte ik nog heel vaak voor embossen en kleine makkelijke stansen.
Wat een luxe dat ik in dit geval  nog een stansmachine heb.





19 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Je double do heeft lang dienst gedaan. Veel plezier met de andere machine .X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Dora.
    Ik was ook heel blij met mijn DoubleDo en heb 'm ook echt jaren gehad, tot ie kapot ging. Toen ook de Pressboss van Nellie gekocht en ook hier superblij mee.Ik heb al alweer een jaartje of 2, 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een heel lief kaartje. Zo leuk, dat paddenstoel-meisje.
    Het kleuren is je goed gelukt.
    Balen van je double do!! Gelukkig had je net een nieuwe machine, je zit niet zonder nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really delightful image Dora and you have captured all the warm elements of the lovely season, thanks so much for joining us at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kleurwerk ziet er prima uit Dora...met markers wat warmer dan net potlood vind ik altijd. Gelukkig heb je direct een andere machine want zonder kunnen we niet!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm zo lief! Enne ben ook geen marker kleurder, maar met die goedkopere heb ik toch al fijner resultaat geboekt als met de hele dure.... :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende herfstkaart!! Balen dat jou double do het ook begeven heeft....misschien kun je nog weer iemand blij maken met de platen ;-). Super fijn dat het niet je enige stansmachine is. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een schattig plaatje!
    Wat zijn we zonder stansmachine? Gelukkig had je er al eentje achter de hand!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Dora en mooi ingekleurd, wat fijn dat je nog een stansmachine achter de hand had....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card Dora, such a sweet stamp and lovely Autumn colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Dora! a beautiful Autumnal make and such a cute design! Thank you for sharing this with us at Penny Black and More Challenges xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dora, wat een mooie herfstkaart en ook een leuke digi. Gelukkig zit je niet zonder stans machine, ik was géén fan van de Double Do,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Dora,
    Wat een pech zeg maar toch ook nog een gelukje dat je nog een stansmachine hebt!
    Mooi paddenstoelkaartje heb je gemaakt en prachtig ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Gelukkig had je nog een stansmachien. Die heb ik ook. En hij doet het goed.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lief kaartje, hou ook niet van markers, heb een mooie serie kleurpotloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So adorable Dora..love this sweet image and your Bee is so cool..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a wonderful card.4Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve afbeelding heb je ingekleurd Dora. Een mooie kaart in herfstthema.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a pretty card! Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen