donderdag 11 oktober 2018

Nieuwe knipvellen Doortjes Design


Hallo allemaal,

Er zijn twee nieuwe knipvellen uitgekomen.
Ook zijn ze verkrijgbaar als digi's. Die kunnen jullie hier vinden.


Jullie kunnen ook bij mij knipvellen bestellen.

Kosten: 0.65 per vel ex verzending

Email mij op:
dora-bdv@hotmail.com




Ik heb twee creaties gemaakt met deze knipvellen.
Ze staan in de hobbyjournaal 163


Hieronder gewerkt met de twee andere knipvel plaatjes.
Deze knipvelplaatjes hebben een kleine vertraging en komen zo spoedig mogelijk
online.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Dora


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi knipvel en wat een prachtige kaarten heb je er mee gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten en superleuke knipvellen,Dora.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dora
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt van die mooie knipvellen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt met je knipvellen Dora. Vooral de onderste vind ik super. Ik heb met je mooie digi een kerstkaart gemaakt die vandaag op mijn blog staat. Nogmaals bedankt daarvoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk is dat Dora, zulke mooie kaartje maken met je eigen knipvellen....chapeau....het zijn echte toppertjes

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cards Dora, your cut sheets look fabulous.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes heb je gemaakt, leuk dat er ook digi's bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dora,
    ik vind het nog steeds heel bijzonder dat jij je eigen knipvellen hebt. Zo gaaf!! De kaartjes ermee zijn ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen