zondag 11 november 2018

Hobbyjournaal kaarten

 Hallo allemaal,

Deze kaarten zijn te zien in de hobbyjournaal 164








Dit kaartje is gemaakt voor de hobbyjournaal Bubbly Girls special



En deze kaarten zijn ook in de hobbyjournaal terecht gekomen alleen weet ik niet meer welk nummer. Door de drukte even het 'spoor bijster'. 


                               

Zoals jullie zien heel druk bezig geweest en tussendoor de kunstmarkt in de Bibliotheek in Dronten Die volgens mij best druk bezocht werd en ik heb mij niet verveeld doordat ik een kleine workshop gaf en best wat mensen en kinderen heb gehad aan de tafel. En dan nog bezig geweest om te tekenen voor  de knipvellen die eind deze gaan maand uitkomen.
Helaas weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen.

En inderdaad, de kaart (kraai) op 22 oktober is moeilijk om te versturen. Was zeker buiten mijn comfortzone.  De kraai zelf vind ik mooi getekend en misschien dat ik wat ga doen met de kraai zelf.

Jullie hartelijk bedankt voor het langskomen.

Groetjes Dora


13 opmerkingen:

  1. Wow.....wat heb je prachtige kaarten gemaakt voor Hobbyjournaal Dora!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie serie kaarten om met ons te delen Dora. Heel verschillend en stuk voor stuk mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie laat je hier zien.
    De eerste vind ik zo leuk, die sneeuw heuveltjes zijn net echt.
    De schudkaartjes vind ik ook altijd erg leuk.
    Pff....je bent maar druk, maar wel veel leuke dingen zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dora,
    Als ik dat zo lees ben je echt super druk. En dan is de camping nu wel dicht, maar de hobby is ook een leuke en drukke bezigheid.
    Je kaarten zijn weer geweldig! Heel verschillend maar allemaal leuk/mooi/bijzonder.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dat is even genieten voor ons zoveel prachtige kaarten! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt en bedankt weer voor de ideetjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie kaarten heb je gemaakt en ook nog in verschillende stijlen.
    Succes met al je bezigheden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie Dora en meid wat heb je het druk! Maar wel leuke drukte toch?! Veel succes met alles!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fabulous collection of cards Dora, I especially like the pretty round one.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen