dinsdag 15 oktober 2019

Kinderkaarten

 Hallo Iedereen,

Vandaag kinderkaarten. Kaarten voor mijn neefjes en nichtjes maar ook voor de BSO-gastkinderen als ze jarig worden.

Dit kaartje hieronder zit een klein verhaaltje aan vast.
Éen van mijn nichtjes was bij ons en tekende dit katje.
Zij wilde dat ik hier een kaart van ging maken.
Later dit kaartje naar haar opgestuurd, wat was zij er blij mee. Kreeg een telefoontje van haar....




Ik heb een keer Joanne knipvellen gegeven. Dit is omdat ik moeite heb om te knippen vanwege mijn arm. Kleuren en tekenen vind ik dan even iets belangrijker...en toen kreeg ik zomaar een pakketje terug met geknipte plaatjes....zo lief. Ik heb nog een boel liggen die Joanne voor mij geknipt heeft. Dat is best een poos terug....En nog heb ik een blikje vol die op een kaart komen. Duurt nog wel even...Dank je wel Joanne!http://creatiesvanjoanne.blogspot.nl/










Morgen gaan de boeren naar Den Haag om te protesteren. Ik kan niet mee.
Geweldig dat ze dit doen! Super trots op de boeren!!
Ik wens ze veel succes en hopen dat Den Haag (regering) wel luisteren en stoppen met al die onjuiste regelgeving. En regels die elkaar tegenspreken. Ook wij als akkerbouwer hebben er 'last' van.
En donderdagochtend....Boer Burger ontbijt in Den Haag. Wat een geweldige actie!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Iedereen een fijne week toegewenst.

Groetjes Dora


9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dora
    Ah dat katje, zo leuk getekend en wat lief dat jij er een kaartje van hebt gemaakt en hebt opgestuurd!
    Ook lief van Joanne en die kaarten zijn ook supermooi!
    Ja de hoeren, daar zijn wij ook trots op, als het mis gaat met iets in de maatschappij krijgen de boeren dat vaak op hun bordje echt niet eerlijk, de grote bedrijven in Nederland kunnen ook weleens hun steentje bijdragen aan het millieu en overige....
    Jammer dat je niet mee kunt het is een goede actie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke serie kinderkaarten heb je gemaakt. Dat is wel even genieten als een ander voor je knipt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je en kaart maakte met de tekening van je nichtje. Geen wonder dat ze er heel blij mee was. Ook je andere karten zijn mooi! En wat lief dat Joanne zoveel voor je knipte! Wat doe je toch leuke contacten op door het bloggen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn Leuke kaartjes!.
    En zo lief om een kaart te maken voor je nichtje met haar eigen tekening erop.
    Ze heeft duidelijk het talent van jou😉
    Ik heb ook niet graag van die knip vellen... Ik heb niet zoveel geduld voor dat knippen, vind het al gauw goed.
    Daarom knipt mijn moeder wel eens voor mij, ook lief, toch? Net als Joanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful collection of cards Dora, a fabulous variety of designs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke en vrolijke reeks ! Zo tof de kaart die je maakte met het katje en wat lief dat je uitgeknipte plaatjes terug kreeg, zo leuk om mee aan de slag te gaan.
    Ik duim voor de boeren, het wordt jullie wel erg moeilijk gemaakt om de kost te verdienen zo
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful selection of cards Dora! I am sure your niece was more than happy with the cute cat one!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie kinderkaarten heb je gemaakt. En ik ben het helemaal met jullie boeren eens. Goed dat jullie actie voeren. Ik wil ook graag Nederlands geproduceerd vlees en groente blijven eten. Succes met de acties.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen