zaterdag 28 december 2019

Kaarten in de tijdschrift Hobby en zo

Hallo allemaal,

Deze serie kaarten zijn te vinden in de Hobby en Zo tijdschrift.
Ik vond het een prachtige serie om mee te werken van Amy Design
De stansen ijsbeer en de zeehond staan op mijn verlanglijstje.
De BSO kinderen zullen die ook wel erg leuk vinden om hiermee wat te maken.


Deze kaart hieronder staat op de voorkant van de tijdschrift. Ik ben daar stiekem wel trots op.



Schudkaart gemaakt met nepsneeuw.


Groetjes Dora

10 opmerkingen:

  1. Prachtige serie Dora en de stansen zijn inderdaad heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk ontzettend mooie kaarten, ja zeker mag je trots zijn! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten allemaal! Super weer en vandaag kwam het lantaarntje met de post. Dank je wel! Ik ga straks een kaarsje erin zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige serie kaarten.
    Kan niet eens kiezen welke ik de mooiste vind.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Dora, leuk als je creaties in een hobbyblad komen, leg je ook wat extra bladen in de knutselhoek op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOi Marfien, Nee eigenlijk niet, maar misschien een idee om dit ook te kunnen verkopen. De hobbyjournalen die leg ik wel neer. Kunnen ze gewoon lezen. Soms raak ik wat kwijt. Maar dat vind ik niet zo erg.

      Verwijderen
  6. Wat een pracht kaarten heb je gemaakt en kan mij wel voorstellen dat ze in een magazine staan.
    Ik heb ook al met een kaart erin gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Dora. De kaart met de ijsberen is een echte topper. Zo leuk gemaakt. Ik wil je het allerbeste wensen voor 2020 met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mag je ook trots op zijn! Leuke kaarten en ja die beren zijn wel heel gaaf voor de BSO! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen