dinsdag 25 februari 2020

Doortjes Digi's Design team

Hallo allemaal.

Vandaag kaarten door het team gemaakt met digi's.

Knipvellen zijn verkrijgbaar in hobbywinkels onder de naam van: Doortjes Design 
Jullie kunnen ook bij mij knipvellen bestellen.
Kosten: 0.65 per vel ex verzending
Ook bestellen van de digi's kan via mijn email.

Email: dora-bdv@hotmail.com

Er zijn ook stempels die bij mij kunnen worden besteld. 
CI-515 Nesting instinct
CI-516 Happy Days Hooray
Unmounted: 7,50 euro per stuk
Met Mount: 9,00 euro per stuk
Exclusief verzending.

Er is ook een mogelijkheid dat ik de stempels/bestelling mee kan nemen op de Art-Specially.




Is er iemand die in het team wil komen versterken? Dan mag je mij een email versturen.
Wat ik vraag is dat er 1 kaart in de maand met één van mijn digi's gemaakt kan worden.
Er is ook elke maand een thema waar je dan mee aan de slag kunt.


Is there someone who wants to be a part of my Doortjes Digi's Design Team?
What I am asking is for a card/creation once a month with one of my image.
Every month is there a theme that you can work with. 


Email: dora-bdv@hotmail.com


Aanmelden kan tot vrijdag 6 maart.
To sign up can until 6 march.

Dan het geweldige team met hun mooie creaties.


Hieronder zijn de creaties die door het team zijn gemaakt.
Thema: Bloemen/ Flowers.


Joanne

Heeft gewerkt met een knipvel en ook met een digi.




Sally

Wies



Carla
Deze digi vind je hier.


Geesje


Groetjes van ons allemaal.



4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dora
    Mooie voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke digi's hebben jullie gebruikt op de mooi gemaakte kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes gemaakt door de dames van het team !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zijn er door je DT team gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen