dinsdag 26 mei 2020

DT-team Doortjes Digi's Design

Hallo allemaal,

(beetje laat, maar ik kom er nu pas achter dat ik vergeten ben om op automatisch te zetten. Balen)


Vandaag laten het team hun creaties zien.




Carla

Deze afbeelding blijf ik ook zo leuk vinden. De hele olifantjes serie staan zo leuk op kaarten.
Er zijn ook knipvellen van.


Geesje
Een mooie kaart met 1 van mijn nieuwe digi.


Joanne
(Zoals een aantal bloggers weten is Joanne ziek geworden (Corona) gelukkig knapt zij inmiddels wat op maar het heeft tijd nodig om zich weer de 'oude' te gaan voelen.)
Beterschap!

Sally

Heeft met twee nieuwe digi's gewerkt.


Allebeide zo elegant en zacht.


Wies

Mooie stoere kaart met deze roofvogel. 
Ook hier is een knipvel aanwezig.



Karin

Knap werk om te spelen met een digi.
Telkens herhalend op de computer(denk ik) en geprint.



Dora

Ik heb een knipvel gebruikt.



Zoals jullie zien veel verschillende creaties, Het thema was dan ook: Alles mag.

Knipvellen zijn verkrijgbaar bij hobbywinkels onder naam; Doortjes Design.
Of gewoon bij mij.

Ook heb ik nog 1 stempel op voorraad.

Er zijn ook stempels die bij mij kunnen worden besteld. 
CI-515 Nesting instinct.



CI-516 Happy Days Hooray ( Deze is uitverkocht, wil je die stempel bestellen dan zit er levertijd op)
Unmounted: 7,50 euro per stuk
Met Mount: 9,00 euro per stuk
Exclusief verzending.
Er is ook een mogelijk om te bestellen bij Crafty Individuals maar ook via mij.
Heb je bepaalde wensen voor stempels van Crafty Individuals email mij gerust. Er zit wel levertijd op. Die stempels heb ik niet op voorraad.


Veel succes deze week. Geniet van het mooie weer. Al hebben wij graag regen....de beregening op het land draait uren.  Nou ja, regen maar na het pinksterweekend. Campinggasten willen natuurlijk heerlijk weer. Wij staan vol dit komende weekend. Afgelopen vrijdag mochten plotseling van de gemeente de toiletten open. De douches blijven wel dicht. 
Dus dat gaf weer mogelijkheden, waar wij blij mee zijn.

Groetjes Dora

4 opmerkingen:

  1. Hey Dora, prachtige kaartjes van mijn oud-teamies! Wat fijn dat er weer meer mogelijk is op de camping. Daar zullen jullie wel blij mee zijn en de gasten ook. Succes in het Pinksterweekend en ja, het is dubbel, het weer. We genieten ervan maar de tuin heeft dringend water nodig. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes. Fijn dat de gasten weer de mogelijkheid hebben om naar de camping te komen.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeldkaarten met jouw prachtige digi's, Dora!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je van die dagen......
    Het zal bij jullie wel druk zijn met voorbereidingen voor het camping seizoen (?!)
    Of is het nu vooral wachten Of alles weer open mag en zijn jullie er al klaar voor?
    Ik had de meeste kaarten al gezien, want ben volger van veel van jou dt leden.
    De rest zie ik nu, niks te laat hoor, rustig blijven adem halen😉

    BeantwoordenVerwijderen