donderdag 13 januari 2022

Gastdesigner bij Marianne Design Challengeblog

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een waterval kaart zien. Dat is de challenge thema bij http://mariannedesign.blogspot.com/.
Het viel mij nog mee hoe het gemaakt kan worden. Wel YouTube erbij gehad.
Deze creatie mocht ik maken als gastdesigner vanwege dat mijn kerstkaart met de teckel is uitgekozen.
Super leuk en een hele eer.


Omdat ik het toch wat lastig vond om dit te decoreren kwam een idee om een kaart te maken voor mijn dochter (22 jaar). En toen had ik wel de middelen om dit mooi te versieren.
Waterval kaart is een leuk thema als je dochter van K3 houdt. hihi. Liedje van de 'Waterval' wordt hier tijdens het afruimen van het avondeten wel gedraaid. haha.
Tja...onderwijsassistent....met dat beroep blijf je jong, nietwaar? 


Ze drinkt altijd thee.


Mag graag koken. Kookt nog weleens voor ons allemaal.


Mag graag koekjes eten.


Cupcakes bakken doet ze ook graag. Gaat naar de winkel en slaat van alles in en zegt, Ik ga cupcakes bakken, mam!
Soms komt ze met wat nieuws om te bakken. Effe proberen zegt ze. hihi


Oja....en snoepen....
Dan zien jullie ook overal katjes lopen, ze houdt van katten. We hebben hier 3 katten(huiskatten geen boerderijkatten) waarvan 1 kat (Sintel) zij een speciale band mee heeft. Zodra zij thuis komt en ze gaat op de bank zitten.....kat komt op schoot en geeft alleen maar kopjes.  Soms lijkt die kat op een hondje die je enthousiast begroet. Sintel laat ook altijd weten dat hij er is. Miauwt het hele huis door totdat hij reactie krijgt. Dan zoekt hij je gewoon op. Een kat heeft negen levens, wordt er gezegd. Hij heeft er al 4 verspild.

Alle materialen zijn van Marianne Design.
Ik had alles opgeschreven maar dat notitie is niet meer aanwezig. Dus dat komt wat later.

Groetjes Dora

Deze kaart is in de top 3 terecht gekomen bij Hobbyvision (nr 1) en bij Kaartjes-Inspiratie-challengeblog. Daar mag ik gastdesigner zijn.
Super leuk deze nominaties.


 


 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie watervalkaart zo leuk met het verhaal erbij. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige watervalkaart.
    Super mooi om hem zo gepersonaliseerd te maken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Langgeleden dat ik nog eens een watervalkaart ben tegengekomen.
    Een hele taak om dit te maken, maar het geeft zo'n mooi resultaat. Net een boekje waar je een verhaal in kwijt kan.
    Je hebt dit heel mooi gemaakt Dora.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige watervalkaart, Dora
    Daar zal je dochter blij mee zijn!
    Van harte met je topkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en persoonlijke watervalkaart heb je voor je dochter gemaakt. Leuk wat je bij de afbeeldingen op de kaart vertelt. Ook erg leuk dat je gastdesigner mocht zijn en gefeliciteerd met toppertje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige waterval kaart heb je voor je dochter gemaakt Dora!
    Ziet er heel leuk uit zo.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Dora en ook je verhaal erbij! Nog nooit een waterval kaart gemaakt dus ga morgen het avontuur ook maar eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit Dora daar zal je dochter best blij mee zijn zo'n persoonlijke kaart.
    Fijne zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen