dinsdag 17 november 2015

Kaart met house mouse

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor het langskomen op mijn vorige post met die tags.
Ik heb er nog één gemaakt en die laat ik nog wel een keer zien.

Eerst deze kaart met die schattige house mouse stempel.
Tja, ik moet toch maar eens beginnen met kerstkaarten te maken.
Bij house mouse vragen ze om 'plaids'. En voor dat papier moest ik uiteindelijk wel zoeken in mijn papierbak.
Ik heb 3 velletjes gevonden waarmee ik kaarten heb gemaakt.
Leuke opdracht.


Gekleurd met Derwent en Faber Castell kleurpotloden.
Tot morgen.

Groetjes Dora

Red or green or both or option; anything goes
use plaids

23 opmerkingen:

  1. prachtig! Ik vind die muisjes ook altijd zo leuk! je hebt er een prachtig geheel van gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Dora! Heel mooi plaid ;) en wat zijn de muisjes schattig! Prachtig ingekleurd en de sterren en de skies zijn een leuke touch!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute House Mouse image and card Dora.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooi kaartje Dora, zo schattig die muisjes die voor elkaar zorgen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk de kaarten met de muisjes die je maakt ook deze is weer heel mooi gekleurd en gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart !
    Zij hebt hier ook geen sentiment op de
    voorkant !
    Vind ik erg mooi, want soms verpest een
    tekst de hele layout !
    Beter in de binnenkant !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These little mouseies always make me smile. Aren't they just too cute? Love the card you made with this adorable image.
    Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOHHHH!!!!Dora,this is a lovely and sweet,I love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk en zo mooi.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Dora.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Dora :-) such a cute image and your colouring is fabulous! love the papers, colours and all the details, very pretty :-)

    thanks for joining us on the House Mouse and Friends Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh.....wat een leuke kaart Dora!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kerstkaartje Dora, wat een grappig en mooi ingekleurd stempeltje....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaartje Dora. Leuk met de ski's er ook bij. Ik heb pas drie kerstkaarten maar ik maak er nooit zo veel hoor, ik stuur niet iedereen een zelfgemaakte. scheelt in het laatste moment stressen :) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty; ik vind de muisjes zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh weer enig! Deze stempel was zo leuk om te kleuren!! En nu zie ik hem bij jou!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha, die stempel ken ik (-:
    Leuk vind ik ook de ski's! Een knus gevoel geeft dit kaartje, lekker een warme plaid om mij heen en dan met een kopje cappuccino op de bank met een detective en mijn haakspullen - ik zie het zo voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, Dora! I love the papers and those little skis are the perfect accent. Thanks so much for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge. Good luck!

    Hugs,
    Snoopy :D​

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow this is fabulous Dora!! I love this image and the plaid accents it so perfectly...thanks for sharing with us at House Mouse...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, love this one. The plaid is wonderful. And that sweet little mouse image is adorable and you have colored it up beautifully. So glad you joined us for the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tis time for the cold weather wear...the plaid paper is perfect for your card!
    Thanks for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge.

    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your card is gorgeous and thank you for joining in our challenge at Gruffies and Guest "Red, Green or Both ” with the option of “Anything Goes” good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous card, thank you for joining in our challenge at Gruffies and Guest "Red, Green or Both ” with the option of “Anything Goes” good luck and hope to see you again next time Dt Shaz x

    BeantwoordenVerwijderen