donderdag 23 maart 2017

Kaart gemaakt met de gelli-plate achtergrond

Hallo allemaal,

Een kaart met de achtergrond gemaakt met een gelli-plate en aqrylverf. Dit is nog gemaakt toen bij een knutseldag van Wendy.  Ik denk dat ik nog 3 velletjes over heb. Daarna gestempeld en met stencils gewerkt.
Ingekleurd met Markers van de Action.



Groetjes Dora


Theme: spring


These are the stencils that I have used. The Stamp 'Happy' is a stampplorations brand. The' choose' have I not used. Official 'choose happy' stamp.


32 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Dora!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi !!!!
    Ik moet echt mijn gelli plate weer eens te voorschijn halen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! De achtergrond is gaaf en de bloempjes vind ik zo mooi met de witte stipjes erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully bright and cheerful and just perfect for Spring. Crafty hugs, Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleurrijk en mooie details. Wat is dit kaartje gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi achtergrondje en een mooie kaart heb je er van gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Dora. Hier wordt ke lekker vrolijk van.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijke en leuke kaart Dora

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie achtergrond met mooie kleuren. Leuk die takken met vogeltje en bloesems. Een mooie verjaardagskaart!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi dora,
    Hier word ik inderdaad vrolijk van, mooie kasrt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Dora.Mooie achtergrond en leuke, vrolijke kleurtjes.Mooi stempelwerk ook.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je mooi gedaan Dora! Ik vind het zo knap met zo'n gelliplate. Ik ga er zelf niet aan beginnen maar het ziet er heel mooi uit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Dora!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Dora...leuk die kleurige achtergrond

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem SUPER mooi!
    Heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very pretty Spring image. Thanks for sharing with the STAMPlorations Mixed Media Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous background Dora and love the branches with the little bird and flowers..

    luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Dora,
    Wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt. Prachtige kleuren!!
    En dank je wel voor de super mooie kaart die ik van je kreeg n.a.v. mijn blogverjaardag. Zo lief van je! Ik heb ook zin in de 30e!! Nog maar een weekje!
    Groetjes en tot gauw!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een schitterende kaart Dora, leuk is het effect van de Gelliplate, mooi gedaan zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig fleurige lentekaart Dora, mooi gemaakt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Dora, ik word vrolijk van deze kaart (en krijg zin om te gelli- platen!). Ga je nog naar de Art Speciallybeurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi en lekker vrolijk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a cute card, Dora! Lovely scene.
    Thank you for joining us at Rubber Dance challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful card! Thank you for playing along with us over at Rubber Dance.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Very pretty card. Love your gellipring background! Thank you for joining our Spring challenge at Rubber Dance ♥ We have started a colour challenge today, come have a look! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous colors and love the creative look. Thank you for joining STAMPlorations March Mixed Media Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen