vrijdag 10 maart 2017

Pillow boxes en een nieuwtje

Hallo allemaal.


Zoals jullie zien hebben wij weer internet. Jippie. 
Dan kan ik even wat posten. 
Ik heb twee pillowboxen gemaakt van DutchDoobadoo, deze mal blijf ik ook zo leuk vinden om te gebruiken.
Twee verjaardagen van mannen, die vlak naar elkaar jarig zijn.






Dan mijn nieuwtje, Ik wilde het al eerder vertellen maarja...geen internet.

Er was op het blog van Sannie dat de Hobbyjournaal/hobbyzine auteurs zochten.
Door mijn gezin heb ik de stap gezet om hierop te reageren. 
Na de sollicitatiebrief kwam er een tweede ronde.Ik mocht door. 
In december kreeg ik een knipvel toegestuurd en daar moest je twee kaarten/creaties maken. Je was helemaal vrij in gebruik van materialen. 
 En toen werd ik uitgenodigd om naar Kampen te gaan naar een bedrijf 'Findit'.  Wow, wat was ik verrast, dit had ik helemaal  niet verwacht.
En afgelopen dinsdag ben ik dus naar 'Findit' in kampen geweest.
En....ik ben één van de auteurs, hoe leuk is dat. Tjonge, als ik weer aan afgelopen dinsdag terug denk, ik kan het nog niet helemaal plaatsen. 
(Op dit moment mag ik de kaarten nog niet laten zien, dat komt een andere keer.)

Groetjes Dora




28 opmerkingen:

  1. Wauw Dora, gefeliciteerd!! Dan kan ik je mooie creaties straks ook bewonderen in het hobbyjournaal??!! Helemaal geweldig! Deze doosjes zijn ook weer super. Leuk om te geven. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Dora , gefeliciteerd !!!!!
    Geweldig voor je !!!!
    Leuke doosjes heb je gemaakt !
    Ik ben ook dol op de pilot boxen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw, wat leuk voor je! Proficiat en veel plezier met deze nieuwe uitdaging!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Dora, super wat leuk voor je. Gefeliciteerd hoor en heel veel succes gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations Dora..I can read your excitement..love your cute pillow boxes..

    luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke pillow boxen en gefeliciteerd Dora, super toch

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dora wat hartstikke leuk voor je; gefeliciteerd! Ze mogen blij zijn met jou :)Je pillow boxes zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke pillow boxes. En gefeliciteerd met je "nieuwe baan"
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf joh, gefeliciteerd met je nieuwe "baantje". Leuke doosjes ook
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dora,
    je hebt prachtige pillow boxes gemaakt, en wat leuk dat je bij Find it Media mag gaan werken, echt super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Dora,
    Super leuk nieuws.
    Van harte gefeliciteerd!
    Ben benieuwd naar je creaties.
    Je hebt hele leuke pillow boxes gemaakt.
    Zonder internet dan ben ik denk ik onthand. Gebruik het iedere dag.Fijn dat het weer doet.
    Goed weekend, en vier het goede nieuws gezellig met je gezin.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dora,
    wat een ontzettend leuk nieuws! Ik wil er de 30e van alles over horen hoor! En je pillowboxen zijn heel gaaf. Ik heb die mal ook en vergeet hem gewoon te maken. Binnenkort toch maar eens doen. Als ik dit zie dan krijg ik er gewoon zin in!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Dora, wat een ontzettend leuk nieuws voor je....veel succes!
    Je pillowboxen zijn heel erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende pillowboxjes heb je gemaakt Dora...
    en gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging ...heel leuk voor je...en succes ermee!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Dora, wat een geweldige uitdaging, van harte gefeliciteerd en heel veel succes. Ik snap dat zulk nieuws even moet landen.
    Je pillowboxjes zijn mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Dora! Gefeliciteerd heel veel suc6 . Je doosjes zijn super! Groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Dora. Super leuk voor je! Heel veel plezier met je nieuwe "baan" . Je doosjes zien er erg leuk uit. Ik heb dat malletje ook maar heb er nog niks mee gemaakt, zal ik toch eens binnenkort doen. groetjes en een fijn weekend, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo wat een leuk nieuws en wat goed zeg. Volgens mij ben je nog aan het na stuiteren. Goed dat je gezin het laatste zetje hebben gegeven. Proficiat. Jouw doosjes zijn erg leuk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat Dora, wat een leuk nieuws, je hebt 2 mooie pillowboxjes gemaakt voor mannen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Dora wat leuk voor je gefeliciteerd en ik denk dat ze een hele goede keuze hebben gemaakt (hoe konden ze je niet nemen).
    De pilowboxjes zijn ook erg leuk. En wat een gedoe met dat Internet, hopelijk blijft het nu goed gaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dora wat super leuk voor je.
    Leuk die boxjes die je hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Super Dora, wat een avontuur ben je begonnen, succes ermee, dat komt helemaal goed!
    Leuke doosjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke doosjes :)
    En gefeliciteerd met je nieuwe "baantje"

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk voor je Dora....van hare gefeliciteerd hoor! Het is wel wat voor jou vind ik....heel veel succes! De pillowboxen zijn heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Dora,
    wat een geweldig nieuws!!!
    Van harte dat je bent gekozen!!!!
    Ben zeer benieuwd wat je hebt gemaakt!!!!
    Heel mooie doosjes heb je gemaakt en gelukkig dat je toch weer internet hebt!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk nieuws Dora. Van harte gefeliciteerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw dat is fantastisch voor je, zo'n uitdaging! Ik wens je veel succes en vergeet er niet van te genieten. Je pillowboxjes zijn super. Ik heb deze mal ook en nog een niet helemaal af doosje liggen...Je kent het vast wel. Maar het komt zeker een keertje af! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Veels geluk met die aanstelling by Hobbyjoernaal, Dora - so bly vir jou!!!!!
    Jou geskenkboksies is baie oulik - ek hou van die mooi papier en die dies wat jy gebruik het om dit te versier!!!!! Wel gedaan!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen