zondag 25 februari 2018

Gastdesigner bij KIC

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart voor de herinnering van de lopende challenge bij kaartjes-inspiratie-challenges.
Thema: geen stansen, alleen stempels.

Omdat ik in de top 3 notering stond werd ik gevraagd als gastdesigner. Super leuk vind ik dat.

Ik heb hieronder verschillende stempels gebruikt en sommige elementen zijn door mij erbij getekend.
Gewerkt met potloden, inkt en ecoline.



De digi jonge vogels kan je hier vinden. 

Groetjes Dora





14 opmerkingen:

  1. Dit is voor jou geen moeilijke uitdaging Dora, want jij weet wel raad met stempels en dan nog je eigen tekenwerk erbij....sjappoo! Prachtig gast designer kaartje! Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Dora,
    Mooie kaart met voorjaarsdetails mooi ingekleurd en gecombineerd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really beautiful card Dora, has lots of elements that make me think of Spring.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gemaakt met de verschillende stempels.
    Een hele leuke opstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Dora en die vogeltjes herken ik nog. Zo lief, daar heb ik mee gewerkt tijdens een workshop bij jou. Dat is zo leuk als je dit dan tegenkomt. Ik weet nog precies hoe ik er mee geworsteld heb maar een hele mooie kaart mee naar huis nam.
    Heb je mijn mailtje gelezen over de kaart die je me hebt gestuurd? Ik ben er heel blij mee. Hij is zo mooi.
    mooie zondag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je eigen digi's en stempels
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi.
    Ook wel ern keer leuk, zo'n kaart bestaande uit alleen maar stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je Gd schap!
    Heel leuk kaartje ervoor.
    Prachtig gecombineerde stempels.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je GD mag zijn, Dora. Een een stempelkaartje is echt iets voor jou. Prachtig gedaan, ook je eigen tekenwerk erbij is mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij de kaartjes inspiratie Challenge en daar heb je weer een heel mooi stempelkaartje voor gemaakt...prachtig tafereeltje erop gemaakt...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome coloring! Love your card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelofelijk, wat een mooi kaartje, ik zie zoveel moois. En elke keer als ik weer kijk ontdek ik weer iets nieuws. Mooi! En ik kan niet eens zien wat stempel en wat tekenwerk is..... ongelofelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card Dora, you have created a wonderful scene.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen