maandag 16 april 2018

Kaart met kikker

Hallo allemaal,

Na een weekend bij de Art-Specially had ik gisteravond zin om wat te maken.
Zaterdag alleen geweest en zondag gezellig met mijn dochter.  Omdat ik met mijn kaart voor de posterwedstrijd in de top 5 stond kreeg ik een weekend entreekaart. Nog wat bekenden ontmoet en wat workshops kunnen doen. Tjonge wat waren die workshops goed bezocht.

Ik zag bij de challenge van Knutsels en Kadootjes dat zij een kikker vragen op je kaart.
Ik heb een kikker van....ik dacht van Stampinback maar dat weet ik niet zeker.

Op de art-specially heb ik bij de 'te gekke krijtjes' kraampje een sjabloon gekocht.
Paste mooi bij dit thema.
Kikker ingekleurd met SpectrumNoir Illustrator. ( Wat  markers gekocht op de Art-specially)
Wisten jullie dat https://www.tegek.nu/ een blender vloeistof hebben die niet op basis is van geurloze terpentine? Hier staat het: https://www.tegek.nu/product-page/zest-it-pencil-blend-125-ml

Deze tekst blijf ik zo mooi vinden. Daarmee maakt de kaart natuurlijk niet voor iedereen bestemd. Ik vond het wel mooi erbij passen.



Groetjes Dora

Kikker op je kaart

17 opmerkingen:

  1. Wow.....wat een gaaf kaartje Dora.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi is deze geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Dora,
    Wat de n schitterend mooi ka a rtjes, dat stencil vind ik óók zo mooi,
    Ja ik ge be uit al en tijd die blendervloeistof van Zestt it bevalt me goed ook wat de geur ,citrusachtig, betreft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi.
    Ik zie steeds van die Leuke, lieve kikker kaartjes voorbij komen, deze is gewoon heel erg zoals een kikker is, hou ik wel van.
    En de tekst, Ja!! Past precies bij deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Dora.Mooi stempelwerk en de kikker is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, deze kaart met kikker. Mooi stencil van dat blad en mooie tekst. En bedankt voor de tip van de alternatieve blender vloeistof. Eerst m'n "reukloze" terpentine opmaken, maar dan ga ik die van Zestt zeker proberen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dora, wat heb je dit mooi gedaan met het stencil. Ik heb ook de lekkere citroengeur van de nieuwe vloeistof mogen ruiken en vind het heerlijk ;) Jammer dat ik je niet gezien heb, ik was zondag op de beurs en heb genoten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt met de krijtjes, heb zaterdag een label gemaakt. Helaas moet ik je teleurstellen wat de vloeistof betreft, er zitten nog steeds dezelfde gevaarlijke stoffen in als bij terpentine, dus: DOP erop! als je het niet gebruikt en goed ventileren, de "kinderveilige" dop zit er niet voor niets

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marfien, Dank je wel voor je bericht. Inderdaad, het blijft een chemische (vluchtige) vloeistof. Maar voor astma/luchtwegen is deze blender ook geschikt. Dit is natuurlijk een vervanging voor de terpentine. Ik blijf met geurloze terpentine werken omdat het wat goedkoper is. Maar is nu ook een keuze. Ja toch?

      Verwijderen
  10. Heel mooi kaartje en wat een prachtig sjabloon! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! Ik had even geen tijd en zin, maar ga vanavond weer lekker aan de gang (hoop ik)!
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor! En die tekst vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Dora!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Dora. Leuk om 2 dagen oop de art specialy te snuffelen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen