vrijdag 17 augustus 2018

Stempels van CraftyIndividuals/Stamps from CraftyIndividuals

Hallo allemaal,

3 kaarten gemaakt met stempels van https://www.craftyindividuals.co.uk/.
Gemaakt voor Hochanda.
In deze bericht had ik al wat laten zien en nu het tweede bericht.
Binnenkort de derde en het laatste bericht.

Hieronder heb ik verschillende stempels gebruikt om 1 strandtafereeltje te maken.
Deze vond ik erg leuk om te maken.




Geweldige stempels zijn het om er mee te werken.
Mocht er wat problemen geven om stempels te bestellen geef mij maar e-mailtje en dan kan ik misschien wel wat regelen. Want ik denk dat aantal van deze stempels niet verkrijgbaar zijn in Nederland.


Groetjes Dora

8 opmerkingen:

  1. Vrolijke kaartjes Dora, de eerste is een mooie reclame voor de camping

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig Dora.
    Vooral die bovenste kaart vind ik super knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie serie Dora. De eerste is echt een werk geweest maar supermooi gemaakt, zowel het stempelen als het kleuren. Het lijkt wel een schilderijtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zijn deze Dora! Vooral die 1e super idee om ze allemaal te gebruiken! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent echt met stempelen bezig zeg, ze zijn ook erg leuk. De eerste vind ik ook erg leuk, ik zie echter dat ze allemaal in kleding zijn.... Hihi en allemaal op de rug. Het geeft goed hetmooie weer weer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Dora,
    Mooi gedaan met die prachtige stempels!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat zijn echt heel mooie stempels zeg! Prachtige kaarten heb je gemaakt!! De eerste is zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous cards Dora, especially love the first one, lovely scene


    Joan

    BeantwoordenVerwijderen