dinsdag 16 januari 2018

Tweede nieuws en het team

Hallo allemaal,

Een lange post....Ik mag het nu gaan vertellen. JOEPIE!
Vandaag een nieuwtje, jullie weten al dat ik auteur mag zijn bij de hobbyjournaal en ik ben gevraagd of ik voor Find it media knipvellen wilde tekenen.
Nu weten jullie ook waarom ik weinig in blogland was. 
Zie hieronder de reactie van Find it media.

Dat auteur zijn bij het Hobbyjournaal super leuk is dat weten onze auteurs natuurlijk allemaal. 
Maar soms komt er uit een kaart, die een auteur opstuurt, ineens iets heel unieks.
 Dat was het geval bij Dora Buist-de Vries die een kaart aanleverde met daarop een zelf getekende afbeelding.
 Naar aanleiding van deze kaart is er contact geweest met Dora en is zij
 gevraagd of ze voor Find-It media 3D knipvellen wilde tekenen. 
Dora was direct enthousiast en ging aan de slag.
 Uit haar tekenpotlood rolde de eerste 4 knipvellen die uit komen onder de titel ”Doortjes Design”. 
Dora slaat met deze vrolijke knipvellen binnen Find-It media
 een nieuwe weg in, waarvan wij heel benieuwd zijn naar welke prachtige creaties en afbeeldingen deze weg zal leiden. 
Namens Find-It willen wij haar van harte feliciteren met haar nieuwe label. 

Dank jullie wel voor deze prachtig kans, Findit media!!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ook is mijn team ermee aan de slag geweest maar dan in het digivorm.

Ik heb deze tekeningen ook in het digi vorm en die kan je hier vinden.


Hieronder de creaties van het team!
Geweldig gedaan, Dames. Dank jullie wel.



Anja



Ela




Joanne

Deze digi vind je hier




Sally

Heeft twee kaarten gemaakt.





Wies


Dora


Groetjes Dora

27 opmerkingen:

  1. Wow, Dora, dit is fantastisch nieuws....je wordt nu wereldberoemd! Proficiat hoor. De knipvellen zien er prachtig uit! En je DT maakte mooie voorbeeldkaarten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dora. Wat ,Euk voor je gefeliciteerd wat een erkenning voor jouw kunnen. Ze zien er heel mooi uit die knipvellen dat zal je vast een fijn gevoel geven.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch leuk nieuws en wat een schitterende tekening voor de knipvellen....a star is re-born Dora! Dikke proficiat en heel veel succes met alles!!
    Je DT heeft er ook prachtige creaties mee gemaakT!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig nieuws Dora Gefeliciteerd en mooie knipvellen en kaarten
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Dora! Zo super gaaf!
    liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Dora.Wat een leuk nieuwtje.Succes ermee.Het DT heeft ook hele mooie kaarten gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat gaaf voor je Dora , gefeliciteerd hoor, zodra de knipvellen uit zijn ga ik ze kopen, zo leuk. Het Dt team heeft ook mooie kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Dora, dit is prachtig nieuws voor jou en als blogvriendinnetje ben ik ook wel heel trots op jou.
    De knipvellen zijn super mooi.
    Leuke creaties van je design team.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk nieuws. Gefeliciteerd!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Dora! Wat gaaf dat je je naam voorbij ziet komen op deze mooie knipvellen. Super gedaan en dik verdiend!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woooow Dora, wat een super leuk nieuws. Geweldig voor je, en die knipvellen vind ik prachtig. Ik wens je heel veel succes en wie weet zie je bij mij wel eens een kaartje voorbij komen met jou knipvel erop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je alle succes van de wereld Dora, wat een geweldige uitdaging en onwijs mooi nieuws!!! wees maar zeer trots...jouw naam op de knipvellen!!!
    Heel mooi DT werk dames!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig nieuws Dora,
    wij wisten natuurlijk al lang dat je ze mooi kan tekenen,
    gefeliciteerd dat er knipvellen zijn uitgebracht,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is toch super gaaf!!!!
    Gefeliciteerd en lekker genieten van deze super leuke uitdaging.
    Mooie kaarten zijn er al mee gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Dora, dat is geweldig nieuws!! Gefeliciteerd! Wat een eer zeg! De kaarten zijn mooi en ik ben razend benieuwd wanneer de eerste kaarten met jouw knipvellen te voorschijn komen in Blogland....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Dora,
    Wat zul je trots zijn op dit geweldige nieuws!
    Ik vind het hele mooie knipvellen prachtig!
    De kaarten met je digi's zijn ook weer schitterend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dora gefeliciteerd zeg, wat geweldig nieuws. Ik zag het al op Facebook en nu ook op je blog. Jou team heeft ook prachtige kaarten gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Las het op Facebook, maar ook op deze plaats van harte gefeliciteerd, wat geweldig! Jouw tekentalent kon ook niet onopgemerkt blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super voor jou van harte
    Je knipvellen zien er ook mooi uit mag trots op jezelf zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw wat geweldig leuk voor je. Mooi zo'n serie knipvellen met je naam (ik zou ze inlijsten), wat gaaf. Je tekeningen zijn ook heel mooi en je team heeft met de digi's geweldige voorbeelden gemaakt. Héél véél succes en plezier met deze samenwerking Dora.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Dora,
    Wat een geweldig mooi nieuws lees ik hier allemaal! Je hebt mooie tekeningen gemaakt zeg!!!
    En het dt team heeft prachtige uitwerkingen gemaakt.
    Enne is prima hoor dat je mijn kaart opgeslagen hebt. Vind het wel een eer. Mooie digi! En ook jij dankjewel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jee Dora wat gaaf! Gebruik ze niet, maar vind ze wel super mooi! Wat kan jij mooi tekenen! En wat ben jij actief!
    Mooi al die inspiratie! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dora wat vind ik dit leuk voor je. Van harte gefeliciteerd!
    Ik heb ze in mijn mandje zitten bij Jacobi.:)
    De voorbeelden zijn prachtig.
    Succes en ik hoop dat je blijft tekenen en ons blij maakt met de leuke knipvellen.
    Goed weekend en gezellig vieren met je gezin. Dit is een feestje waard:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd Dora, wat een superleuk, geweldig nieuws. Ze zijn echt prachtig geworden, wat een eer om je tekeningen zo in de winkels te zien liggen. De kaartjes van je teamleden zijn weer mooi geworden, mooi is de magnolia tak.
    Veel plezier met al je nieuwe werkzaamheden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, fantastisch nieuws Dora! Gefeliciteerd!! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen