maandag 20 augustus 2018

Mid-month post by Stamping Sensations

Hallo allemaal,

Bij de challenge van StampingSensations is het thema:
Alles mag met je favoriete stempel. Oud, nieuw of wat op dit moment je favoriet is.
Vandaag een kaart als mid-month post inspiratie. Er is nog tijd om mee te kunnen doen.
RubberDance is onze sponsor.

Net als de vorige keer(magnoliapaard) laat ik weer een 'oudje' zien die ik nog steeds heel leuk vindt.
Een stempel van HighHopes. Ingekleurd met Derwent potloden.


Groetjes Dora

(Helaas kom ik niet aan toe om bij jullie langs te komen, beetje te druk met alles)




9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Dora, wat heb je een leuke stempel gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Dora
    Ah wat een leukerd zeg, grappig stempeltje heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fun tractor image Dora, great for the guys.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hel leuk, een tractor rijdt bij jullie vast wel rond denk ik zo!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft niet hoor Dora, dat kan ik me helemaal voorstellen. Als je een camping hebt zijn de vrije minuten schaars.. Je kaart is mooi en die tractor is enig en mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk jongens kaartje, die trekker lacht naar je . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Dora....grappig dat het stukje streepjespapier eruit floept!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen