zaterdag 29 september 2018

Kaarten voor de hobbyzine 26

Hallo allemaal,

Find it Media heeft sinds kort een nieuwe lijn: Jabbertje. van René Speelman.
Super schattig. Nietwaar?

Verkrijgbaar in vellen die uitdrukbaar zijn en leuk te combineren met het designpapier: JBPP10001
Er zijn ook stempels van Jabbertje.

Hieronder mocht ik voor de hobbyzine 26 twee kaarten maken met deze nieuwe lijn.



Hieronder heb ik gewoon even een kaart ermee gemaakt. Ik had nog wat extra's over.




Groetjes Dora

Hierbij wil ik ook vertellen dat met mijn kerstkaart op de tweede plek ben gekomen bij MD-challenge. Super blij.


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Dora....en wat leuk dat je tweede bent geworden bij MD.....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes met Jabbertje!
    Proficiat met je 2e plaats!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes heb je met Jabbertje gemaakt, echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaartjes!
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten Dora. Inderdaad super schattig zijn de Jabbertjes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit leuke kaarten Dora.
    Heel mooi gemaakt.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely collection of cards Dora, the colous are very effective.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Dora
    Leuke kaarten heb je gemaakt en van harte met je tweede plaats!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een boel cuties zeg! :-)
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze zo leuk! Ik weet niet waardoor, maar vind ze speels en vrolijk, net als jou kaarten; gaaf hoe je met frames speelt!
    Heb zelf de teksten gekocht; te gaaf om niet te gebruiken :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke kaarten met frisse kleuren; de middelste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten in vrolijke kleuren. Gefeliciteerd met je tweede plaats bij MD.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen