zondag 2 september 2018

Stamping Sensations challenge

Hallo iedereen,

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Stamping Sensations

Het thema is deze maand: B for.... B voor.....
Denk eraan dat de letter 'B' staat voor Engelse woorden.
Het is een Engelse challengeblog!!
B...Brown, Blue, Birds, Birthday, Bubbles en ga zo maar door.....


Sponsor deze maand: Be Crafty


Mijn creatie zijn coins. Er was op facebook een leuke actie met Coins.
Ik denk niet dat ik dit vaker ga maken....
Stempels zijn van StampinUp en CraftyIndividuals. Bloemen zijn met een stencil gemaakt van Design by Ryn

B....... Birds and Blue


Veel succes!

Groetjes Dora

Things with wings

24 opmerkingen:

  1. ik vind je coins prachtig! Deze week komen er ook op mijn blog. Vond ik best leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb al coins van Nancy gezien en weet nu wat het is ;-)
    Ze zijn schitterend Dora, het priegelwerk is niet aan mij besteed maar je kunt ze natuurlijk ook verwerken op een kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dora,
    Prachtige Coins.Mooie stempels gebruikt en zoals Marfien zegt leuk om te gebruiken op een kaart.Ik zou zeggen vaker doen! Misschien teveel gepriegel, ik heb ze nog niet gemaakt :)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle creaties Dora. Mooie kleuren en prachtige stempels heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so pretty Dora, I have been admiring them on the DT blog, the colours and stampimg all work so well. Perfect our our Allsorts challenge as well, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurrijke coins heb je gemaakt Dora. Mooi afgewerkt met de craquelé randen vind ik.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A super set of coins with great images and colours. Thank you for joining our 'Things with Wings' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat je het wel een leuke actie vond , maar dat je ze niet nog eens gaat maken. Ze zijn wel heel leuk! Mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze prachtig alle vier hele mooie kleuren combinatie, soms heb je dat iets gemaakt was leuk maar maak het nooit meer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ze zijn echt wel heel erg mooi Dora! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful set, Dora! I love the birds and the colours. So pretty!

    Lynne x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Dora,
    Prachtig deze bitcoins! Zo mooi van kleur en diversiteit, ik begrijp dat het éénmalig is ik snap dat ook wel want wat kun je er eigenlijk mee, misschien op een kaart of in het artjournal, maar dat is niet de bedoeling geloof ik, maar goed jij hebt dit in elk geval geprobeerd met prachtig resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful designs Dora and the colours are amazing x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such pretty designs Dora and so eye catching. Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous atc coins, these are so popular right now, lovely colours and images.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig van kleur hele mooie combinaties heb je gemaakt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige ATC coins Dora , ik word je volger vandaag
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Those are so beautiful, Dora! I love them. Such a lovely choice of stamps and beautiful colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superrrrrrrrrrrrrrr..
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I just love these coins! Your theme is fabulous

    BeantwoordenVerwijderen