zaterdag 8 juni 2019

Nieuwtje

Hallo allemaal,

Vandaag een nieuwtje dat ik mag vertellen. Afgelopen maandag en dinsdag zijn op HochandaTV nieuwe stempels geshowd van Crafty Individuals. 
Ik heb met deze twee stempels mogen meewerken.
Jean vroeg aan mij of ik een paard wilde tekenen die ik een keer voor een andere show heb gemaakt.
Hieronder is de kaart.


Hieronder is de vernieuwde versie. Jean heeft de omgeving gemaakt.



Uiteindelijk heb ik nog een tekening mogen maken. De vogel.
Een bekende vogel die ook op een knipvel te vinden is.
Ook hier heeft Jean de omgeving gemaakt.


Deze twee kaarten gemaakt voor HochandaTV.

En wat ook leuk is, mijn naam staat op de verpakking. 


Deze stempels kan bij mij ook worden besteld. Ik heb er van elk 5 op voorraad.
CI-515 Nesting instinct
CI-516 Happy Days Hooray

Unmounted: 7,50 euro per stuk
Met Mount: 9,00 euro per stuk
Exclusief verzending.

Email: dora-bdv@hotmail.com


Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne pinksterdagen!

Groetjes Dora


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Dora. Mooie tekeningen en leuke achtergrond erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer en leuk voor je Dora, proficiat.
    De stempels zijn heel mooi alsook de kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Dora je eigen stempels.
    Mooie kaarten zijn het geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jouw tekeningen gebruikt worden voor stempels
    Er zijn hele mooie kaarten mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, dat is bijzonder. Wat mooi gedaan en complimenten. Ook de vogel ziet er heel mooi uit. Wel een felicitatie waard. Jij ook fijne Pinksterdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stempels zijn er met je tekeningen gemaakt, wat een eer om je naam op te verpakkingen te zien.
    De kaart met het paard vind ik ook erg gaaf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtiggggggggggse stempels en kaarten Dora en Gefeliciteerd
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit.
    Wat een eer joh.
    Gefeliciteerd ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, Dora! Wat een eer om je naam op de stempels te zien. Prachtige kaarten zijn er mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning stamps and projects Dora...beautiful, and congratulations.

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful samples Dora, this looks like a lovely collection of new stamps.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf nieuwtje! Lijkt me echt heel bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk dat 2 van je tekeningen verwerkt zijn in 2 nieuwe stempels. Gefeliciteerd! Je hebt er 2 prachtige kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful designs...lovely bird and horse

    BeantwoordenVerwijderen