zondag 23 juni 2019

Mid-month inspriation by Stamping Sensations

Hallo allemaal,



Vandaag een herinnering voor de challenge van StampingSensations.
Thema:Show Your True Colours /Dat betekent, gebruik je favoriete kleur op je kaart.

Hieronder mijn bijdrage. Ik vind geel met zwart altijd een super mooie combinatie.
Ik hou ook wel van geel.



Denk erom dat de stempel/digi die met de hand word ingekleurd de focus is op de kaart.
Alleen kleine tekst is niet voldoende. Dan zou de tekst groot op de kaart te zien moeten zijn. Dat moet dan de blikvanger zijn.


Succes!!

Geniet van het mooie weer.

Groetjes Dora

13 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Dora en ik ben heel blij dat die tot bij mij is toegekomen.
    Een combinatie van hele mooie materialen, super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Dora
    ik vind het een mooi kaartje en inderdaad geel met dat zwart is een mooie combie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such fun Dora and love the bright and sunny colours you used.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous creation.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke frisse kaart Dora. Mooi zoals dat geel uitkomt bij wit en zwart. Net of het nog zonniger is :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, prachtig koeienstempel, frisse kleuren bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb je weer heel mooi gemaakt! Geel staat eigenlijk altijd vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie en vrolijke koeienkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A super card Dora, a fabulous image and I have to agree, yellow and black is a a lovely combination.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is altijd een mooie combi en zo zonnig ook! (Al drijf ik een beetje weg achter de PC...) Mooie kaart weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart Dora...top met dat geel!
    Ik heb net even jullie camping bekeken en geef het door aan mn zus...ze gaan er nogal eens op uit met de camper!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such an eye catching card. The layout is fabulous and so is the image and the bright yellow x

    BeantwoordenVerwijderen