zondag 17 april 2011

dieren

deze doosje zelf gemaakt maar het idee kwam van http://hanniestoel.blogspot.com/2011/04/bruiloft.html 
zo kon ik een kado bon versieren.
ik heb een eigen draai aan gegeven, met de materialen die ik zelf had.
ik vond het doosje op zich om te maken een hele uitdaging, want liniaal en ik gaan soms niet samen.




deze dieren zelf getekend en ingekleurd met derwent potloden,  ik had een idee om hun huisdieren erin te verwerken, (ze wonen op een boerderij)



op de envelop van de  kadobon zelf een labeltje gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind jou in kanjer in het tekenen van je afdrukjes. Daar ben ik nou jaloers op. Maar hij is prachtig geworden. Ook een heel leuk patroon zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat gaaf dat je de dieren zelf getekend hebt, dat is echt om jaloers te worden, ik vind je doosje heel erg leuk geworden, niet te zien dat jij en een liniaal soms niet samengaan! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer super top gemaakt, en als je problemen hebt met een liniaal moet je misschien eens gaan nadenken over een score-pal, dan is dat hele probleem opgelost en maak je met het grootste gemak de prachtigste doosjes in allerlei vormen. En gecombineerd met jouw tekentalent kan dat niet anders dan een succes worden.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit ziet er gezellig uit. Het is geweldig wat jij aan tekentalent laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi Dora, leuk doosje heb je gemaakt. Ik vind het prima hoor dat je bij mij een idee hebt opgedaan. Alleen maar leuk toch dat we elkaar zo helpen? Ik zie ook weleens leuke ideeén hoor bij anderen.
    Wat goed zeg zoals jij zelf tekent. Heb je ook altijd iets origineels.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen