dinsdag 2 juli 2013

kaart


hallo iedereen!

een kaart gemaakt voor Gerjanne met als verrassing een papierblokje, zij heeft haar diploma gehaald.
en als ik het goed heb, een diploma om les te kunnen geven op een middelbare school voor verzorging/verpleging. dat vond ik wel een kadootje waard. en ik koos voor een papierblokje omdat Gerjanne een belofte met zich zelf heeft gemaakt om dit jaar geen nieuw papier te kopen...hihi...over ontvangen heeft zij niets gezegd. en dan weet je ook dat zij dat papierblokje ook niet heeft. 
bij Miekelotte is een challenge, maak een crisscross kaart. had ik ook een idee om een kaart te kunnen maken voor Gerjanne.


afbeelding is van mijzelf, ingekleurd met Derwent.



ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

dat ik een verrassing ging versturen ontving ik zelf ook een verrassing. tjee.......
 een verrassing  van Jolanda, een stempel van magnolia.
wauw, ik was sprakeloos. en mijn gezin ook.....want iemand die je niet 'kent' stuurt zomaar wat naar je op als bedankje. bijzonder.
ik ben er super blij mee, Jolanda, dank je wel voor je verrassing!!!
wat een wereld......zo positief!!!
iedereen een hele fijne dag toegewenst.

groetjes Dora


crisscross
anything goes
use a charm
vlinder

33 opmerkingen:

  1. Prachtige criss/cross kaart Dora met een hele mooie tekening.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei je creaties zien er schitterend uit!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw schitterend meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beeldschoon kaartje Dora een bjoetie om te zien.
    Fijne dag nog.....Liefs GHea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer heel erg mooi Dora, ik denk dat Gerjanne hier heel blij mee zal zijn, zowel met het kaartje als met het papierblokje, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart je tekening is weer geweldig mooi.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanochtend tijdens mijn rondje bloggen kwam ik je verrassing tegen bij GerJanne en bedacht dat ik dan ook wel even bij je langs kon gaan...ik kom vaker langs hoor! Snap dat GerJanne heel blij is met dit aardigheidje van jou...het gebaar, de creatie...super van je! En je weet Dora, wie goed doet goed ontmoet...ben je zelf ook nog verrast! Leuk hoor, ik ga je volgen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart en leuke verrassing heb je voor Gerjanne gemaakt.
    Maar vooral het lieve gebaar van jou mag ook beloond worden en ben erg blij dat ik jouw blij kon maken met de stempel na jouw mooie kaart die wij mochten ontvangen.
    Je hebt het gewoon dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful Dora, I love the ginger cat.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Dora, wat een mooie criss cross kaart; prachtig paard en de kleuren zijn zo goed op elkaar afgestemd. Fijn dat je een verrassing kreeg; zo zie je maar, de ene goede daad is de andere waard! Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte, groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is such a great design Dora and super artwork images again.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie tekening heb je weer gemaakt Dora en je bent met alles tot een schitterend resultaat gekomen.
    Prachtig !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a stunning card Dora - beautiful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Dora,
    Wie goed doet, goed ontmoet..luidt het spreekwoord, daar denk ik ook altijd aan en GerJanne was helemaal blij en verrast, erg lief om haar een kaart te sturen, die erg mooi is en te verrassen met een paperpad..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gemaakt, Dora! Heel erg mooi gedaan en wat heb je dat knijpertje grappig verwerkt!!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dora what a lovely card, such a fab image hun, thank you for playing along with us at Delicious Doodles this week, good luck hun xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt Gerjanne wel beloont[ of is het met een nd?] voor het halen van haar diploma, wat een prachtig gebaar, ook zo mooi gemaakt,ook weer prachtig gekleurd, ze zal de kaart koesteren, net zoals de paperpad.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt, die zal zeker bij de ontvangster in de smaak gaan vallen. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes Karin, DT-teamlid Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, en onwijs leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou snap ik het verhaal van GerJanne helemaal! Leuk gebaar, het is juist zo leuk als je het helemaal niet verwacht, dan is de verrassing nog groter. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi!! Gerjanne zal er helemaal blij mee zijn, gefeliciteerd met haar slagen trouwens!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor GerJanne!
    Een leuk model in mooie vrolijke kleuren en je tekening is weer een kunstwerk! Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het een super mooi kaartje geworden en wat een leuk model is dit he.
    Je tekening is ook weer zo prachtig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo zie je maar Dora, wie goed doet, goed ontmoet, en zo is het maar net! Prachtige kaart heb je weer gemaakt, en nog bedankt voor je tip over de candy bij Brenda. Ik had 'm totaal gemist hoor! Fijne dag nog, groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart met prachtige tekening. Leuk idee om er een criss/cross kaart omheen te maken. Een heel mooie verrassing voor Gerjanne!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Dora,
    nou hij is door iedereen hier bewonderd, deze prachtige kaart! Je tekening is echt super! De kinderen vergaapten zich eraan: "tekent ze dat zelf? Niet!!!!" Ja dus. Ik ben er dagen blij van geweest en wordt het nu weer. ZO leuk zo'n verrassing. Maar daar weet jij nu alles van!
    En het is niet de middelbare school maar het MBO. Ik weet niet eens of ik dan ook aan de middelbare (vmbo) les mag geven...toch eens nazoeken.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart. Prachtig getekend en gekleurd.
    Ik lees al dat Ger-Janne er heel blij mee is.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Dora. Prachtig getekend hoor! Lief dat je haar een paperpad cadeau deed. Super van je. Ben je volger geworden. Groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful image and wonderful card Dora. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart Dora - prachtige tekening heb je weer gemaakt en fantastisch mooi gekleurd.

    Leuke verrassing voor GerJanne ;)...en een leuke verrassing heb jij gekregen, veel plezier ermee!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goedemorgen, wat een mooie kaart! Wat mooi getekend en ingekleurd!! Gezellig dat je mee doet bij Kleuren met potloden!!
    Alvast een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen