vrijdag 1 november 2013

a little birdie told me

Hallo Allemaal,

Een kaart gemaakt voor cindy, zij is vandaag jarig! als het goed is heeft zij dit kaartje ontvangen en al een klein poosje in huis en mocht pas vandaag de envelop openen. hoezo...nieuwsgierig maken...oei...niet de bedoeling maar af en toe komt het zo uit om een kaart eerder te posten omdat ik dan een brievenbus tegenkom terwijl ik dan ook naar het dorp toe moet.  

Laatst moest ik aardig zoeken naar een brievenbus omdat sommige brievenbussen waren weggehaald. en aangezien ik altijd moet rijden dan combineer ik het ritje brievenpost en naar het  dorp gaan altijd....en dan kan het zo gebeuren dat ik 'vergeet' om te posten, ook vanwege het 'omrijden' en dan 'rijdt' het post enige dagen mee in de auto en een brief te laat wordt gepost. Helaas is er op zo'n moment een volger die deze week jarig is geweest.....en het kaartje is nu gepost. Gelukkig zag mijn zoon die het  liggen in de auto, want anders lag ie er nog! 

De afbeelding is zelf getekend.
De tekst komt van Judith. even geleend. die tekst vind ik zo leuk! en deze tekening was niet de bedoeling om te tekenen....ik was zomaar wat aan het schetsen waar vanuit een krabbeltje een pet ontstond......en daarna kwam de rest.
 Ik zal deze afbeelding ook bij mijn pagina's ' Doortjes digi's' zetten en wie weet......


groetjes Dora

verjaardagskaart
anything goes

27 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en je tekenwerk is weer super gelukt.
    Doe het je absoluut niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Dora, wat een gedoe met die brievenbussen, eigenlijk moet je dus altijd ruim op tijd je kaartjes klaar hebben om op tijd te zijn. Erg mooi je kaartje en dubbel leuk dat het je eigen "digi" is, ik vind het echt heel mooi endie tekst is heel toepasselijk en leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dora,
    Wat een schitterende tekening heb je gemaakt.Ik vind hem echt prachtig. Ik zag dat ik weer wat kaartjes van je gemist heb op je blog.En allemaal even mooi.Het was weer een plezier om ze te bekijken.
    Groetjes en prettig weekend Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje, Dora.
    En de tekst past er precies bij.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this drawing you've done Dora, this is such a gorgeous card.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi getekend en ingekleurd Dora hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi, de trotste ontvanger van het kaartje :D! Heb 'm vanmorgen gelijk opengemaakt haha en hij is prachtig, dankjewel Dora! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtig kaartje Dora en weer zo mooi getekend, super....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met een prachtige tekening erop en een leuke bijpassende tekst. Helemaal geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer prachtig zoals je hebt getekend Dora, wat mooi, de kleuren en de tekst helemaal geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer zo mooi Dora, je hebt het echt in je vingers! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It is so sweet Dora. Your creations are always so nice and this one with the bird singing Happy Birthday is perfect. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhhh schattig is ie geworden, heel leuk gedaan en wat kan je toch mooi tekenen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, wat is dat weer mooi getekend... Heel leuk kaartje met een mooie kleuren combinatie.

    Fijn weekend, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt! Prachtige tekening en mooie kleuren.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is amazing! Your drawing is incredible! Perfectly colored, too. :) Thanks for playing along over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is schitterend je kaartje voor Cindy, ik vind hem prachtig Dora.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Dora! Vind het een hele leuke en mooi ingekleurde tekening geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super card Dora. Love the colour and that image is so sweet x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Dora,
    Je hebt een prachtige tekening gemaakt en prachtig ingekleurd, leuke tekst en post vergeten op de post te doen, dat gebeurt mij ook vaak..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sweet card Dora, love that image, and lilac color is just perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat vertel je dat mooi....ik was zo maar een beetje aan het schetsen en er ontstond een pet....zou bij mij niet lukken hoor....haha!
    Het is weer een prachtige kaart geworden Dora....mooi ingekleurd ook....kortom...hij is AF!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig mooie kaart met een schitterend Dora tekening die bovendien schitterend gekleurd is - een kunstwerkje Dora!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zelf getekend... het zou zo een stempel kunnen zijn! Com pli men ten Dora voor deze mooie kaart! zelf getekend... wow...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Dora, een echt kunstwerkje van JOU, en ja dat gebeurd me ook dikwijls, mijn verjaardagskaarten komen meestal aan met een vertraging van een week, maar dat komt natuurlijk door de post, ja we creëren maar daardoor vergeten we de tijd al eens!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen