zondag 7 september 2014

gast-designer bij Stamping Sensations en nieuwe challenge bij craft a scene en een digi


Hallo Allemaal,

Eerst even een bedankje voor de reacties van gisteren en eergisteren. Ook heb ik gisteren nog een verjaardagskaart ontvangen van Mariette, mooie en een feestelijke kaart. Dank je wel!
Wat een feestgevoel geeft het.

Dan mijn kaarten,
Omdat ik in juni met een kaart gewonnen had mocht ik een keer gast-disigner zijn bij het challenge blog: Stamping Sensations.
De thema is daar: ' things with wings'. 

Hieronder zie je mijn bijdrage.
De elf is een stempel van 'Enchanted Fairies'.


ladies only


Dit kaartje hieronder is mijn bijdrage voor de nieuwe maand challenge van http://craftascene.blogspot.de/.
Thema: Fall Splendour. 

Dit houdt in dat je een tafereeltje maakt die te maken heeft met de herfst.
Stempels van Create a scene. webshop 'Miekelotte' in Almere heeft zulke stempels waar je zo ermee kunt variëren om scene's te maken.


Kijk gerust op het blog naar wat het team gemaakt heeft. Ik denk dat jullie die creaties ook leuk vinden.
Ben benieuwd......Succes!


Dit scene kaart doet mee aan de challenge van:
niet cas of simpel
dieren

Fijne Zondag!

groetjes Dora








20 opmerkingen:

  1. What a fabulous post Dora and three stunning cards as well a piece of your own artwork, your artistic talent always amazes me.

    You card for Stamping Sensations is lovely, beautiful colours and floral embellishments. Thank yo so much for being our Guest Designer.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is die eerste kaart super, ik ben helemaal weg van het elfje, zoooo mooi !!
    De andere kaarten zijn ook weer super, en wat een leuke digi ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je bijdrage aan de SB card challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik heel eerlijk ben Dora...vind ik jouw kaartje van de herfst mooier dan de kaartjes van het team! Schitterend hoe je alles weer bij elkaar laat passen ....het is een prachtig geheel! Ook je andere kaartjes vind ik super....knap hoor....ik kan dit zo niet!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 schitterende kunstwerkjes heb je weer gemaakt Dora - supermooi!
    Dank je wel voor de digi :)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi dora,
    nog van harte gefeliciteerd met verjaardag, mooie kunstwerkjes heb je weer gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Dora, maar ik val voor de eerste...prachtig stempelwerk, mooie kleuren...helemaal mooi!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW!!! wat een prachtige kaarten! De kleuren spatten van het scherm af! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten Dora....prachtige kleurtjes ...stuk voor stuk toppertjes...
    en bedankt voor de leuke digi....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je kaarten weer schitterend Dora,mooi getekend en gekleurd, ook van mij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    ik neem de digi mee, wie weet ga ik er nog eens een mooie kaart mee maken, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Dora,
    nou jij kan er wat van hoor! Prachtige kaarten weer! Heel sfeervol!
    En dank voor de digi.. heel mooi!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dora,
    Wat een leuke kaarten staan er weer op je blog en leuke kadootjes heb je gemaakt. Alsnog Gefeliciteerd met je verjaardag al is het even geleden. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Dora,
    wat mooi deze sprookjes digi's!
    Prachtige kaarten heb je ermee gemaakt!
    Liefs en groetjes van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your cards are all beautiful, Dora! Thank you for being our guest DT, you've done us proud!

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Saw your Fall card on the Craft-a-scene site. Love your choice of colours and the sky effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent goed bezig geweest!
    Prachtige kaarten.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing artwork I came to your site from Stamping Sensations and I'm so pleased I did stunning !!!
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd !
    Jij bent de winnaar van de Stampinback september challenge geworden.
    Je mag in de webwinkel een half sheet unmounted rubber ter waarde van 14,75 euro bestellen.
    Zet bij de opmerkingen " winnaar september challenge" en we zullen je prijs zo snel mogelijk opsturen.

    BeantwoordenVerwijderen