zaterdag 23 juli 2016

Kaarten gemaakt voor de kinderen van Sarah

Hallo allemaal,

Twee verjaardagskaarten gemaakt voor de kinderen van Sarah.
Een dromenvanger gemaakt met een circelstans en de middenstuk is van een bloem van MD.
Veren stansen van de boekenvoordeel.

Helaas heb ik mij in de kleuren vergist. Ik had toch zo een idee dat ik de kleur 'rood' moest gebruiken.
Maar die bleek alleen voor haar zoontje te zijn. Sarah haar dochter was kleur 'paars'.
En ik dacht nog wel dat het leuk was met deze papier lijn van SU. Was precies goed om daarmee kaarten voor de kinderen te maken..
Hoe ik de kleur 'paars' miste????? geen idee. Ik weet het nu nog niet. Een raadsel....





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Dora




14 opmerkingen:

  1. Dit zijn hele mooie kaarten! Ik vind de kleuren heel mooi. Ze zal het je vast niet kwalijk nemen dat het geen paars is, want dit is een hele mooie kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren zo zijn prachtig!!!
    Dank je wel, het zijn pareltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dora,
    het zijn 2 superleuke kaarten, leuk idee om een dromenvanger te maken ook de kaart met de vos is heel mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt. Erg goed gelukt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaartjes Dora,mooi met die dromen vanger....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Dora en wat een prachtige kleuren heb gebruikt.

    Lieve groet, Petra

    Ps: de bovenste kaart vind ik echt helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaarten heb je voor de kinderen van Sarah gemaakt Dora!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee hele mooie kaarten Dora dus het zal je vast niet aangerekend worden. Mooi zoals je de dromenvanger gemaakt hebt en het vosje is een lieverd zo te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk toch dat ze de kaarten erg leuk vinden hoor want dat zijn ze maar ik snap wat je bedoelt.groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaarten, de kleuren zijn prachtig Dora! De dromenvanger zal toch zeker in de smaak gevallen zijn, net als de kaart met lieve Foxy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are gorgeous Dora, I love the dream catcher
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten; beiden zijn ze zo mooi. Maar ik vind je vosje wel heeeeeeeeel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen