maandag 18 november 2019

Stamping Sensations en House mouse kaart

Hallo Iedereen,

Vandaag een reminder kaart voor de lopende challenge bij Stamping Sensations met het thema: 
Traditionele kerstkleuren, Rood, Groen of Goud.
Graag gebruik maken van een stempel/digi die met de hand is ingekleurd.

Stempel van Bildmalarna. Deze vind ik ook zo'n mooie stempel.
Het merk blijf ik ook leuk vinden. Ik heb aantal stempels ervan die ik nog niet heb gebruikt.
Telkens kom ik ze weer tegen in mijn map maar geen tijd gevonden om ze te gebruiken.
Komt vanzelf....





Mijn tweede kaart is een gemaakt met een stempel van House Mouse.
Ook dit merk vind ik geweldig. 
Wat ben ik blij dat deze stempels nu op Cling verkrijgbaar zijn.
Af en toe vul ik mijn verzameling even aan en een aantal zijn ook nog niet gebruikt.


House Mouse card entering on:
Anything goes or option CAS 
Kerst
Christmas
anything goes

Succes!

Groetjes Dora


12 opmerkingen:

  1. Hoi Dora,
    mooie kaartjes heb je gemaakt! Klopt het dat de bovenste al een oudere is?
    Je House Mouse kaart is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie en lieve kaartjes heb je gemaakt ! geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk deze kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 supermooie kaarten.
    Bildmalarna bestaat dat nog ?
    Vroeger was het samen met de Magnolia's populair, nu hoor of zie ik daar niet veel mer van.
    't Is wel een hele mooie stempel evenals de House Mouse vind ik erg leuk.
    Hele mooie kaartjes ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Dora
    Wat een leuke kaartjes inderdaad mooie stempels, masr jij hebt ze ook weer prachtgig ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A cute House Mouse card Dora and your Stamping Sensations one is lovely for the theme, thanks so much for joining in with our Christmas theme at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaarten Dora. Een schattige Bildmalarna stempel. Jammer dat ze niet meer bestaan.
    De andere housemouse is ook heel leuk. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps ermee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dora, so glad you found time to enter a card. LOVE that sweet image, makes me smile, but then they all are so cute. Wonderful CAS style card, thanks for sharing it with us at the House Mouse and Friends Monday Challenge.
    PS, I colored up the Carousel Horse stamp you sent and posted it on my blog, what a beauty and I so enjoyed water coloring it. Thanks again my friend.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this card. It's so cute. I love that they are riding to town and having a great time. Thank you for joining us at House Mouse and Friends Monday challenge. {Bunny} Designer for House Mouse and Friends

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute card Dora :-) the image is just adorable and I love the colours and CAS design, perfect! :-)

    Thanks for joining us on the House Mouse and Friends Monday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. the traditional red and green christmas card is adorable and the house mouse card is very sweet! thank you so much for playing along with the Penny Black and More challenge!
    linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful Christmas cards.
    Thank you for sharing at Penny Black and more;-))m

    BeantwoordenVerwijderen