zondag 5 juni 2022

Stempels Crafty Individuals

Hallo Allemaal,

Kaarten met mijn afbeeldingen. 

Maar.....ik mag het gaan vertellen, deze afbeeldingen zijn nu ook verkrijgbaar in stempels.
Crafty Inidividuals hebben er stempels van gemaakt en waren te zien op Create and Craft. 
Teamleden hebben er prachtige creaties gemaakt. Ze zijn ook te zien op facebook van Crafty Individuals groep. Zo leuk!
Als er iemand belangstelling heeft voor de stempels, email mij gerust met vragen of bestelling.
De nieuwe stempels zijn nog niet in het rijtje toegevoegd maar ik heb ze inmiddels wel op voorraad.





Groetjes Dora



 

7 opmerkingen:

  1. Ze zien er gaaf uit Dora! Ik wist al dat je goed en mooi kon tekenen, maar deze zien er ook als stempels gaaf uit! Gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk Dora
    Je eigen tekeningen als stempel ik vind ze echt heel mooi, die weidevogels en mooi ingekleurd en gemaakt tot prachtige kaarten!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en wat leuk dat ze nu al stempels zijn Top!! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk Dora, gefeliciteerd. Wat super dat er nu stempels zijn uitgebracht met je prachtige tekeningen, het zijn ook geweldige kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes met deze mooie stempels.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, love the colouring on these images. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superknap en erg mooie kaartjes maakte je met je eigen stempels, zo gaaf dat die weer worden gemaakt tot stempel!

    BeantwoordenVerwijderen