woensdag 25 januari 2023

kerstkaart

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart.
Deze doet mee aan de challenge van Creatieve Zwaantje op facebook en bij Creatief bij Angela's Hobbycorner. Bij het laatstgenoemde is er een album gemaakt waarbij je 1x per maand een kerstkaart mag maken met een thema zodat je eind van het jaar wat kerstkaarten hebt. Normaal ruim ik alle kerstspullen op om in november weer voor de dag te halen. Maar ik kom toch redelijk kerstkaarten tekort. Misschien dat het op deze manier wat meer gaat lukken. (ik denk het niet, maar de poging tot....ik zal het zien wat gaat werken)
Stempel is van CraftyIndividuals: CI-168, bloemen van Heartfelt creations en slimlinekaart van Studiolight.


Groetjes Dora

Thema: Gnoom of een slimline kaart

 

6 opmerkingen:

  1. A really pretty creation in the traditional Christmas colours Dora.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Christmas card,love the image and dies
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaart met de bloemen erop, ook het middenstuk vind ik heel mooi, stans vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Dora! Prachtig die diepte erin. Of komt door de schaduw van et fotograferen? Het is in elk geval een heel mooie kaart! Ik maak het hele jaar door kerstkaarten, anders heb ik er echt niet genoeg. Dus de kerst knutselspullen zijn nooit ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Dora
    Mooi model en prachtige bloemen
    Ik maak het hele jaar door kaarten dan zit ik zonder kaartenstress in december
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen