dinsdag 18 april 2023

Stamping Sensations mid month en meer....

Hallo Allemaal,

Vandaag serie kaarten met producten van Stampin Up.
De kaart met het paard is ook gelijk voor de thema van Stamping Sensations.

Anything goes with option: CAS-card/ Alles mag met optie een CAS-Style.

Deze serie kaarten heb ik gemaakt onder begeleiding van Creative Stamping Antionette. Zij is een Stampin Up demonstratrice. Elke donderdagavond is zij live op facebook in een privé groep waar je mee kunt doen. Super leuk. In ieder geval tot zo lang het kan. Drukke periode komt eraan op de camping en boerderij.
















laatste twee kaarten voor mijn eigen gemaakt.









 

8 opmerkingen:

  1. Goodness you have been bust Dora, impossible to choose a favourite although as you might guess love the Horse.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie kaartjes. Dora.
    Je hebt weer een mooi voorraadje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi voorraadje kaarten.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie, ik herken verschillende papiertjes die ik ook nog in de kast heb liggen, moet ik toch eens iets mee doen. Je hebt me weer geïnspireerd . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous selection Dora,love the CAS one with the horse and the fold on the third card
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie kaarten Dora
    Mooi gemaakt, zo divers
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful cards Dora, you have been busy. Love the one for SS, very stylish.
    Avril x

    BeantwoordenVerwijderen