woensdag 29 mei 2024

Boerderij

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met boerderijthema.
Ik had een snelle kaart nodig waarbij je niet veel hoeft na te denken.
Hoe makkelijk is het om bij de liftchallenge een kaart te liften.
Ik wist gelijk wat ik aan de hanger wilde hangen.
En dan het papier....wat vind ik het jammer om er in te moeten snijden.
Maar ja, wel gedaan. Ik heb speciaal boerderijpapier in huis voor mijn familieleden.
Ze hebben affiniteit met het boerenleven en het werken.
Deze kaart gaat naar mijn neefje toe.
Oja. jullie zien een gele rondje aan de hanger, dat is een strobaal. Het had ook in het groen gekund (grasbaal/hooibaal) maar dat viel het een beetje weg.


Groetjes Dora

Liftkaart met hanger.

 

4 opmerkingen:

  1. Je kaartjes is super leuk en wat een mooi papier snap het wel dat je daar niet in wilde snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papier op een kaartje is toch veel leuker als papier in de kast?! Dit leuke boerderijruitje en het achtergrond papier passen helemaal bij de hangertjes, super gedaan! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dit papier en de vrolijke ruitjes passen er goed bij! Gaaf je hangertjes ook! Heel leuk en vrolijk geheel, Dora en fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor je neefje dora
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen