donderdag 31 januari 2013

dino's

hallo medebloggers,
gisteren, samen met Judith, kaarten gemaakt.
 ik ben bezig geweest met het papier van  dino's. 
de kaarten zijn  wat simpel gehouden omdat ik het papier zo leuk vind en jammer vind om te gaan 'verstoppen'met versieringen.

de kaart hieronder is gemaakt met de liftkaart van de challenge van de liftchallenge.


de kaart hieronder is de liftkaart voorbeeld.

de dino kaart doet ook mee met de challenge,
thema: jongens/mannenkaarten.




dan verder gegaan met het dino papier.....





ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes Dora

23 opmerkingen:

  1. Hoi Dora,
    wat een leuke kaartjes !! Enig dat Dinopapier.
    En je kaart voor de liftchallenge is super zeg! Ik heb dat ook vaak dat ik het papier zo mooi vind dat ik het niet wil bedekken!
    Dus goed opgelost zo met de lift!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora,
    Prachtig papier gebruikt, super mooie kaarten gemaakt..je liftkaart is ook leuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer superleuke kaarten gemaakt Dora, ziet er weer top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superstoer en lief tegelijk, prachtige kaartjes, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die liftkaart brengt heel wat te weeg, ik zie er verschillende, en ook allemaal verschillende langskomen. Ik ben er ook mee bezig. En de overige Dino kaartjes zijn ook leuk je hebt er weer wat jongenskaarten bij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, jij bent nog lekker druk doorgegaan met deze leuke papiertjes! Lieve kaartjes! Leuk, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, stoere en lieve kaartjes! Je hebt je best weer gedaan... Leuk om zo verschillende kaarten met hetzelfde papier te zien! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, Dora...jij bent goed bezig geweest zeg!
    Wat heb je mooie kaarten gemaakt en wat is dat dino papier leuk!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt Dora, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten. Het is inderdaad leuk papier. En die dino's, leuk.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie serie Dino kaarten! Allemaal heel erg mooi gemaakt. Heel vrolijk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stel mooie kaarten Dora, lieve kaarten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk zeg, die Dino's! Perfecte jongenskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow jij hebt hard gewerkt, ze zijn allemaal even leuk en wat een gaaf papier, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dora,

    Zo nu eerst de tijd genomen om even te bloggen en even bij jou te kijken wat je gemaakt hebt.
    Je hebt weer niet stil gezeten zie ik al.
    Wat een leuke kaartjes met die dino's
    zijn echt schattige beestjes zo.

    Fijn weekend groetjes,
    Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaartjes met de dino's, ook je Liftkaart! Heel gaaf. Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten heb je met het dinopapier gemaakt. Bij de liftkaart vind ik de labeltjes een leuke vondst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn erg leuke kaarten geworden met die dino's erop is weer eens wat anders

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf papier, ik vind je liftkaart helemaal super, niets meer aan doen! Leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten Dora! Ik ben weg van je dino kaarten...super papier is dit zeg! Kopen zou ik het nooit, omdat ik dan niet weet wat ik ermee moet:-) Maar jij dus blijkbaar wel:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaarten zeg en wat is dat papier mooi. Erg leuk om jongenskaarten mee te maken.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou vind ik ook, zonde om er van alles overheen te plakken! Erg leuke lift heb j egemaakt, en je andere kaartjes zijn ook tof zeg! Leuk dat je weer meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen