dinsdag 22 januari 2013

me to you

hallo allemaal,

een kaart  voor Jopie.
de afbeelding is een stempel van Me To You beertje, die zijn ook zo leuk.
ingekleurd met Derwent.


hierbij wil ik jullie ook vertellen dat ik bij de candy van Jolanda één van haar stempels heb gewonnen.
super nietwaar!!
Jolanda, Hartstikke bedankt!!
het is een kerst-stempel dus aan het eind van het jaar, zien jullie vast een kaart ermee gemaakt worden met deze schattige poezen-stempel.


en de kaart met de boer en de trekker is in de prijzen gevallen via Random, bij de challenge van High hopes.
jahoe!! 
ik mag daar 1 stempel uitzoeken bij High Hopes.

groetjes Dora

kraft

31 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje heb je voor Jopie gemaakt Dora, ik vind hem prachtig, echt leuk en lief van je. Het stempeltje van Jolanda is toppie en wat super weer dat je traktorkaart gewonnen heeft bij die challenge, helemaal super meis.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora,
    wat een lieve kaart zeg! Mooi gecombineerd met kraft en paars. Daar is ze vast en zeker heel blij mee.
    Ik kan helemaal begrijpen dat je kaart gewonnen hebt! EN dan ook nog de candy bi Jolanda met het leuke poesje... Soms gebeurt dat gewoon..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dora, wat een prachtig kaartje; mooie combi kraft met paars. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. We hopen je volgende maand ook weer te zien. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dora
    gefeliciteerd met je prijzen. Als je aan vele dingen meedoet, maak je natuurlijk meer kans. Niet dat ik je creaties af wil kraken, hoor want die zijn schitterend.
    Maar ik bedoel te zeggen dat ik me voorgenomen had om ook met meer challenges mee te doen alleen is het er nog niet van gekomen. Je kaartje voor Jopie is ook weer schitterend.
    Ben gek op beertjes. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is ook erg mooi! Prachtig past het mooie lint er ook bij. Ik zag dat dit kaartje ook al je 3de deelname is aan de KRAFTchallenge bij AnMaCreatief! Dank-je-wel daarvoor.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Dora. Lief beertje en mooie bloemen heb je gebruikt. Gefliciteerd met je gewonnen stempel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dora, this is a sweet image and you made a very comfy "home" for it, I like this a lot :)
    Flowers are so refreshing and striking for me

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig Dora. Ik vind de kleuren ook zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Dat paars met kraft doet het heel erg goed. Gefeliciteerd met je prijsje, geniet er van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dora,
    Prachtig kaartje is dit weer..mooie kleuren..
    heel schattig stempeltje..Lieff..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs, en wat een mooi en schattig kaartje heb je weer gemaakt Dora heel mooie kleuren ook en wat een mooie inkadering!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je stempels.
    Daar kun jij zeker wel iets moois mee maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje en heel veel plezier met je stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel knap gedaan, en de kleuren combinatie is heel prachtig!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Dora, die kleurencombi van kraft met paars vind ik erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje en gefeliciteerd met het winnen van de stempels
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Dora....en gefeliciteerd met je prijsjes.

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart! Dat me to you beertje is altijd zo schattig! Gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je Random prijs!!!! Superleuk dat er iemand wint die ik ken ;) haha!!!! Ik gun het je van harte! Wellicht kan je vast een uit de nieuwe serie kiezen of eentje die bij de boerderij serie past of... er zijn zoveel leuke!!!! Succes met kiezen!!!
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo, het gaat goed, Gefeliciteerd met je prijzen. Er zullen vast en zeker mooie creaties uitvoort komen. Deze kaart is ook weer schitterend. Mooie kleuren en een leuke stempel.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart met een heel lief en schattige stempel! Ook een mooie design!! Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Dora, een plaatje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Dora,
    Wat een GEWELDIG MOOI kaartje is dit.....paars en kraft zijn zo een TOP combinatie.
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijsjes.....ze zijn op de juiste plaats, want je gaat er ongetwijfeld weer heel veel MOOIS mee maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dora, love the color combo you used on your bear card, such a sweet image too. Congrats on the wins, always fun!

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke en lieve kaart is dit geworden en gefeliciteerd met je gewonnen stempel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart heb je voor Jopie gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een schattige kaart.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig en lief kaartje heb je gemaakt. Het paars staat prachtig bij het kraft. Leuk dat je voor de derde keer meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen