zaterdag 12 januari 2013

schudkaart

hallo,

een magnolia afbeelding, iets wat jullie bijna niet zien op mijn blog. haha
maar die afbeelding heb ik ontvangen  van Jolanda.  en kon ik nu gebruiken voor de thema van krea2day.
zelf maak ik eigenlijk geen valentijn kaarten. 
dit kaartje is een schudkaartje geworden. wat kraaltjes en geponste kleine hartjes erin gedaan.
afbeelding gekleurd met Derwent.


bij de challenge van miekelotte wordt  minimaal 4 verschillende stansen/ponsen gevraagd.
hieronder de beschrijving:

de olifantje is een stans net als de hartjes. merk weet ik niet. komt  bij de boekenvoordeelhal vandaan.
achter de hartjes en op de label is er een 'postzegel'-stans gebruikt van MD craftables CR1223
rechterboven hoek is een bomen-stans van MD creatables LR0203.
de label is van GO-create stans.
het frame is van een sissix-stans
blaadjes bij de olifantjes is een pons van EK-succes.
papier komt van de action.

groetjes Dora

valentijnkaart met minimaal 1 hartje
minimaal 4 verschillende stansen/ponsen
love is in the air

23 opmerkingen:

  1. Hallo Dora,
    Wat een LIEF kaartje met dit Magnoliaatje.
    HEERLIJK zo met al die ♥♥♥♥♥.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt Dora, lief stempeltje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a very pretty card Dora and so beautifully embellished. It would fit our theme perfectly at Penny Black and More challenge this month.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Met zoveel leuke details op je kaart. De stempel is een schatje en prachtig ingekleurd. Zelf hou ik ook niet zo van valentijn, maar jouw kaart die mag er wezen.
    Fijn weekend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al gebruik je eigenlijk nooit een magnoliastempel zal je meer moeten doen want wat is je kaart supermooi geworden Dora, ik vind het een plaatje, echt super. Schitterende kleuren ook. Top is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Dora, mooie kleuren en details!!!Succes met de challenge!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo komt deze leukerd toch nog goed van pas:0)
    ik vind je creatie super schattig Dora!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ik bij de eerste aanblik nu denken dat zie je niet veel bij Dora, lees ik wat je schrijft.
    Desondanks een hele mooie kaart geworden, mooi kleuren ook.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje en wat een mooie kleurtjes heb je bij elkaar gebruikt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart Dora.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om een Magnoliaatje op jouw blog te zien! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaaartje! Ik voel de liefde!
    Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is wel lief en mooi geworden. ik heb wat afdrukjes gekregen maar ik weet nooit aan wie ik ze moet sturen . groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi gedaan , Dora heerlijk dat frisse groen bij het zoete roze gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dora, Wat een gezellige kaart, leuke frisse kleurtjes. Succes met de challenges.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Dora,
    wat een leuke schudkaart. Inderdaad zien we bij jou niet vaak magnolia's. Maar hij is wel schattig geworden!
    Ik heb nu nachtdienst zoals je aan de tijd ziet en ik ben aan het zoeken aan welke challenges ik mee kan doen. Vooral de sketch challenges inspireren mij. En dank voor je tip. Ik heb alleen een andere kaart voor EKEF in gedachten. Zie je morgen, misschien vanavond.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel iets anders dan ik van je gewend ben Dora maar zeker niet minder. Een heel lief en schattige kaart! Mooi design en prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik sluit me helemaal aan bij Anita Dora. Je zou vaker wat moeten maken met Magnolia. Wat een prachtige kaart. De kleuren, design alles is even mooi. Bedankt weer voor het meedoen met Miekelotte is challenging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een schitterende kaart geworden.
    Nu vind ik al jou kaarten altijd prachtig en zo heel verschillend, echt knap dat je zulke uiteen lopende stijlen en technieken beheerst.
    Bwedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    so cute and adorable card.
    Thanks for sharing at Penny Black and more; good luck;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful card, lovely stamp and embellishments.
    Thank you for joining the 'Love is in the Air' challenge over at Penny Black and More @ allsorts and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen